Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаринов, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorЧінчой, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorMarinov, O.-
dc.contributor.authorChinchoy, O.-
dc.date.accessioned2017-05-23T10:30:31Z-
dc.date.available2017-05-23T10:30:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаринов О. В. Міжпредметні зв’язки курсу загальної фізики та професійно – орієнтованих дисциплін як засіб формування технічної компетентності студентів / Маринов Олександр Васильович, Чінчой Олександр Олександрович // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 1. – С. 147-154.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2494-
dc.description.abstract(uk) У статті обґрунтовані шляхи формування технічної компетентності студентів спеціальності ”Теплоенергетика” за рахунок міжпредметних зв’язків курсу загальної фізики та професійно орієнтованих дисциплін. Проаналізовані навчальні програми підготовки майбутніх інженерів у навчальних закладах ІІ-ІІІ рівнів акредитації та встановлені відповідні міжпредметні зв’язки у змістово-процесуальному компоненті методичної системи навчання фізики. Показано, що застосування знань, отриманих при вивченні курсу загальної фізики, необхідне для усвідомленого сприйняття більшості понять, що формуються в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. Для формування технічної компетентності студентів доцільно використовувати різні форми занять та методи навчання: організація самостійної роботи, проведення екскурсій на виробництво, розв’язування фізико-технічних задач.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье обоснованы пути формирования технической компетентности студентов специальности ”Теплоэнергетика” за счет межпредметных связей курса общей физики и профессионально ориентированных дисциплин. Выполнен анализ учебных программ подготовки будущих инженеров в учебных заведениях ІІ-ІІІ уровней акредитации и установлены соответствующие межпредметные связи в содержательно-процессуальном компоненте методической системы обучения физики. Показано, что применение знаний, полученных при изучении курса общей физики, необходимо для сознательного восприятия большинства понятий, что формируются в процессе изучения профессинально-ориентированых дисциплин. Для формирования технической компетентности студентов целесообразно использовать различные формы занятий и методы обучения: организация самостоятельной работы, проведение экскурсий на производство, решение физико-технических задач.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article the ways of creating the technical competence of students in "Power system" through interdisciplinary links course of general physics and professionally oriented disciplines. Analyzed the curricula of training future engineers in schools II-III accreditation levels and set appropriate interdisciplinary relationships in content and procedural component of methodical system of teaching physics. It is shown that the use of the knowledge gained in the study of general physics course required for conscious perception of most concepts emerging in the study of professionally oriented disciplines. To form students of technical competence appropriate to use different forms of classes and teaching methods: organization of independent work, excursions to production, solving physical and technical problems.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectмежпредметные связиuk_UA
dc.subjectпрофессионально-ориентированные дисциплиныuk_UA
dc.subjectтехническая компетентностьuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтовані дисципліниuk_UA
dc.subjectтехнічна компетентністьuk_UA
dc.subjecttechnical competenceuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary communication and professionally oriented disciplinesuk_UA
dc.titleМіжпредметні зв’язки курсу загальної фізики та професійно – орієнтованих дисциплін як засіб формування технічної компетентності студентівuk_UA
dc.title.alternativeМежпредметные связи курса общей физики и профессионально–ориентированных дисциплин как средство формирования технической компетентности студентовuk_UA
dc.title.alternativeInterdisciplinary communication course of general physics and professionally – oriented disciplines as a spurce of technical competence studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.