Вплив музично-естетичного досвіду на розвиток емоційно-образної сфери школяра

Abstract
У статті розкривається вплив музично-естетичного досвіду школяра на розвиток його емоційно-образної сфери через проникнення в сутність музичного твору, що забезпечується на інтелектуально-логічному рівні діяльності музичної свідомості завдяки використанню методів наведення, спостереження, генералізації.
В статье идет речь о влиянии музыкально-эстетического опыта школьника на развитие его эмоционально-образной сферы сквозь проникновение в сущность музыкального произведения, обеспечиваемое на интеллектуально-логическом уровне деятельности музыкального сознания благодаря использованию методов наведения, наблюдения, генерализации.
Description
Keywords
музично-естетичний досвід, емоційно-образна сфера, сприймання, естетичне переживання, методи наведення, спостереження, генералізації
Citation
Дідич Г. В. Вплив музично-естетичного досвіду на розвиток емоційно-образної сфери школяра / Галина Степанівна Дідич // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - С. 141-148.