Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2480
Назва: Формування компетентності сучасного вчителя до інноваційної діяльності
Інші назви: Формирование компетентности современного учителя к инновационной деятельности
Competence formation of modern teacher for innovation
Автори: Величко, Степан Петрович
Величко, Степан Петрович
Velychko, S. P.
Ключові слова: інноваційна діяльність
освітній проект
модель навчання
інноваційне освітнє середовище
проектування
діяльнісна технологія
професійна оп-lіпе
спільнота
прогресивний розвиток
инновационная деятельность
образовательный проект
модель обучения
инновационная образовательная середа
проектирование
деятельностная технология
профессиональное оn-linе сообщество
прогрессивное развитие
innovation
design
activity technology
professional op-iipe community-op progressive development
innovative learning environment
educational project learning model
Дата публікації: 2016
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Величко С. П. Формування компетентності сучасного вчителя до інноваційної діяльності / Степан Петрович Величко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 1. – С. 15-20.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті аналізуються можливі варіанти підготовки педагогічних кадрів до інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти з метою формування високоінтелектуального випускника сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Доведено, що така підготовка є ефективною, за умов, коли вона реалізується на засадах інноваційного проектування процесу навчання з використанням діяльнісної технології навчання та широкого запровадження інформаційно-комунікативних технологій. Одночасно показано, що організації саме професійних оn-lіnе спільнот і мереж сприяє активній взаємодії вчителів, науковій підтримці й обміну інноваційним педагогічним досвідом усіх працівників освітянської галузі, а як наслідок підвищує науково-теоретичний, інтелектуальний і професійний рівень кожного учасника запроваджуваного інтегрованого проекту і формує високу компетентну особистість фахівця, здатного проектувати освітній процес з урахуванням постійного і перспективного його розвитку.
(ru) В статье анализируются возможные варианты подготовки педагогических кадров к инновационной деятельности в системе общего среднего образования с целью формирования высокоинтеллектуального выпускника современного общеобразовательного учебного заведения. Доказано, что такая подготовка является эффективной, в условиях, когда она реализуется на основе инновационного проектирования процесса обучения с использованием деятельностной технологии обучения и широкого внедрения информационно-коммуникативных технологий. Одновременно показано, что организация именно профессиональных оп-иипе сообществ и сетей способствует активному взаимодействию учителей, научной поддержке и обмену инновационным педагогическим опытом всех работников сферы образования, а как следствие повышает научно-теоретический, интеллектуальный и профессиональный уровень каждого участника внедряемого интегрированного проекта и формирует компетентную личность специалиста, способного проектировать образовательный процесс с учетом постоянного и перспективного его развития.
(en) This article analyzes the options for teacher training to innovation in general secondary education system in order to form the highly modern graduate educational institution. It is proved that such training can be an effective, under conditions when it is implemented on the basis of innovative design of the learning process using activity-learning technologies and wide introduction of information and communication technologies. At the same time show that the organization is professional op-iipe communities and networks promotes active interaction between teachers, research support and exchange of innovative educational experiences of all employees educational sphere, and consequently increases the scientific and theoretical, intellectual and professional level of each participant devising an integrated project and generates high competent professional person, able to design the educational process on the basis of permanent and long term development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2480
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.