Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/247
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гур’янова, Оксана Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-22T06:57:32Z | - |
dc.date.available | 2015-07-22T06:57:32Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Гур’янова О. В. Активізація творчого мислення студентів за допомогою нових педагогічних технологій / Оксана Віталіївна Гур’янова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - С. 117-127. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/247 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто шляхи активізації творчого пошуку, що спрямовані на розвиток творчого мислення майбутнього вчителя технологій і на інтенсифікацію самого процесу проектування. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены пути активизации творческого поиска, которые направлены на развитие творческого мышления будущего учителя технологий и на интенсификацию самого процесса проэктирования. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.subject | творчий процес | uk_UA |
dc.subject | методи інтенсифікації творчої фантазії | uk_UA |
dc.subject | теорія ігор | uk_UA |
dc.subject | розвиток творчих здібностей | uk_UA |
dc.subject | винахідництво на заняттях із технологій | uk_UA |
dc.title | Активізація творчого мислення студентів за допомогою нових педагогічних технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Активізація творчого мислення студентів за допомогою нових педагогічних технологій _120.pdf | 267,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.