Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧінчой, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorМаринов, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorЧинчой, Александа Аленксандрович-
dc.contributor.authorМаринов, Александр Васильевич-
dc.contributor.authorChinchoy, O.-
dc.contributor.authorMarinov, O.-
dc.date.accessioned2017-05-17T13:27:40Z-
dc.date.available2017-05-17T13:27:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧінчой О. О. Розв’язування фізичних задач як засіб формування технічної компетентності студентів / Чінчой Олександр Олександрович, Маринов Олександр Васильович // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 1. – С. 255-260.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2473-
dc.description.abstract(uk) Досліджено формування технічної компетентності студентів при вивченні курсу загальної фізики у технічному університеті. З’ясовано, що компетенції можуть формуватися у процесі навчання різних навчальних предметів, у тому числі і фізики: на практичних та лабораторних заняттях, при розв’язуванні задач, проведенні науково-дослідної роботи. Це дозволить майбутньому спеціалісту ефективно виконувати професійні і соціальні функції та систематично підвищувати кваліфікацію, оволодівати суміжними спеціальностями, що особливо актуально для сучасного інженера в умовах високої технічної оснащеності.Показано, що застосування різних типів фізичних задач з технічним змістом: якісних, розрахункових, винахідницьких і раціоналізаторських сприяє формуванню технічної компетентності майбутніх інженерів. Приведені приклади задач технічного змісту з курсу загальної фізики, для студентів, що навчаються у навчальних закладах морського профілю.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Исследовано формирование технической компетентности студентов при изучении курса общей физики в техническом университете. Выяснено, что компетенции могут формироваться в процессе обучения различных учебных предметов, в том числе и физики: на практических и лабораторных занятиях, при решении задач, проведении научно-исследовательской работы. Это позволит будущему специалисту эффективно выполнять профессиональные и социальные функции и систематически повышать квалификацию, овладевать смежными специальностями, что особенно актуально для современного инженера в условиях высокой технической оснащенности. Показано, что применение различных типов физических задач с техническим содержанием: качественных, расчетных, изобретательских и рационализаторских способствует формированию технической компетентности будущих инженеров. Приведены примеры задач технического содержания по курсу общей физики, для студентов, обучающихся в учебных заведениях морского профиля.uk_UA
dc.description.abstract(en) Formation of technical competence of students in the study course of general physics at the Technical University. It was found that competence can be formed in learning various subjects, including physics: the practical laboratory work at solving problems, carrying out research work. This will allow future professionals to effectively carry out professional and social functions and systematically improve skills, acquire the related specialties, which is especially important for the modern engineer in a highly technical equipment. It is shown that the use of different types of physical problems with technical content, quality, payment, inventive and innovative promotes technical competence of future engineers. The examples of problems with the technical content of general physics course for students enrolled in schools maritime profile.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectтехнічна компетентністьuk_UA
dc.subjectзадачі з фізики технічного змістуuk_UA
dc.subjectкурс загальної фізикиuk_UA
dc.subjectприкладна спрямованістьuk_UA
dc.subjectприкладна спрямованістьuk_UA
dc.subjectміжпредметні завданняuk_UA
dc.subjecttechnical competenceuk_UA
dc.subjecttechnical problems with the physics contentuk_UA
dc.subjectcourse of general physicsuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary tasksuk_UA
dc.subjectapplied focus техническая компетентностьuk_UA
dc.subjectзадачи с техническим содержаниемuk_UA
dc.subjectкурс общей физикиuk_UA
dc.subjectприкладная направленностьuk_UA
dc.titleРозв’язування фізичних задач як засіб формування технічної компетентності студентівuk_UA
dc.title.alternativeРешение физических задач как средство формирования технической компетентности студентовuk_UA
dc.title.alternativeSolving physical problems as a source of technical competence studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.