Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, Ігор Вячеславович-
dc.contributor.authorВергун, Руслана Віталіївна-
dc.contributor.authorТрифонова, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorVerhun, Igor-
dc.contributor.authorVerhun, Ruslana-
dc.contributor.authorTryfonova, Olena-
dc.date.accessioned2017-05-17T13:22:32Z-
dc.date.available2017-05-17T13:22:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВергун І. В. Формування дослідницької компетентності під час навчання фізики з використанням ІКТ / Вергун Ігор Вячеславович, Вергун Руслана Віталіївна, Трифонова Олена Михайлівна // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 2. – С. 35-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2468-
dc.description.abstract(uk) Анотація. У даній статті розглянута проблема формування в учнів дослідницької компетентності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час навчання фізики. Показано важливість компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі та переваги використання ІКТ: індивідуалізація навчання, зростання обсягу виконаних на уроці завдань та ін. Розкрито поняття «дослідницька компетентність» і «дослідницька діяльність», показано зв ’язок між ними. Схематично окреслено організацію навчального процесу при формуванні дослідницької діяльності: виділення навчальної проблематики, можливість самостійно формулювати наявні та виникаючі ідеї, підбір форм та методів формування взаємодії з соціумом, інтерполяція набутих компетентностей для широкого кола фізичних явищ та ситуацій, оцінка та самооцінка учнем одержаних компетентностей. Запропонована гра, яка є сходинкою до вирішення проблемного питання статті та за допомогою якої можна реалізувати переважну більшість вимог програми та дотримуватися дидактичних принципів.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В данной статье рассмотрена проблема формирования у учащихся исследовательской компетентности с использованием информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) во время обучения физике. Показана важность компетентностного подхода в учебно-воспитательном процессе и преимущества использования ИКТ: индивидуализация обучения, рост объема выполненных на уроке заданий и другие. Раскрыто понятие «исследовательская компетентность» и «исследовательская деятельность», связь между ними. Схематично обозначено организацию учебного процесса при формировании исследовательской деятельности: выделение учебной проблематики, возможность самостоятельно формулировать имеющиеся и возникающие идеи, подбор форм и методов формирования взаимодействия с социумом, интерполяция приобретенных компетенций для широкого круга физических явлений и ситуаций, оценка и самооценка учеником полученных компетентностей. Предложена игра, которая является ступенькой к решению проблемного вопроса статьи и с помощью которой можно реализовать большинство требования программы и соблюдать дидактические принципы.uk_UA
dc.description.abstract(en) This article considers the problem of formation of students’ research competence with the use of information and communication technologies (ICT) in teaching physics. The importance of the competence -based approach in the educational process and the benefits of ICT use: individualization of learning, growth of volume executed on the job class and others. Opened concept research competence and research activities, the relationship between them. Schematically indicated by the organization of educational process in the formation of research activity: the selection of educational problems, the ability to independently formulate existing and emerging ideas, selection of forms and methods of forming interaction with society, interpolation of the acquired competencies for a wide range of physical phenomena and situations, evaluation and self-evaluation pupil obtained competencies. The proposed game which is a step to address problematic issues and articles which can be used to implement all the requirements of the program and comply with the principles of teaching.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectметодика навчання фізикиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectисследовательская компетентностьuk_UA
dc.subjectисследовательская деятельностьuk_UA
dc.subjectучебно-воспитательный процессuk_UA
dc.subjectметодика обучения физикеuk_UA
dc.subjectинформационно -коммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectmethods of teaching physicsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.titleФормування дослідницької компетентності під час навчання фізики з використанням ІКТuk_UA
dc.title.alternativeФормирование исследовательской компетентности во время обучения физики с использованием ИКТuk_UA
dc.title.alternativeFormation research competence while studying physics using ICTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.