Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовкотруб, Віктор Павлович-
dc.contributor.authorВовкотруб, Виктор Павлович-
dc.contributor.authorVovkotrub, Viktor-
dc.date.accessioned2017-05-17T13:04:03Z-
dc.date.available2017-05-17T13:04:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВовкотруб В. П. Реалізація принципу політехнізму через використання сучасних засобів в процесі навчання фізики / Віктор Павлович Вовкотруб // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 3. – С. 38-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2465-
dc.description.abstract(uk) Нині актуальними є проблеми політехнічної освіти і виховання випускників загальноосвітніх шкіл. Зокрема вагоме значення при навчанні фізики в школі має використання принципу політехнізму.. Відповідного удосконалення і розвитку потребує навчальне середовище, яке б забезпечувало належне здійснення трудового і виробничого навчання, профорієнтації, передпрофільної і профільної підготовки випускників шкіл. Шкільний курс фізики відповідно до його специфіки має бути насиченим політехнічним змістом, що потребує більш сучасного технічного оснащення.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Сегодня актуальными являются проблемы политехнического образования и воспитания выпускников общеобразовательных школ. В частности важное значение в обучении физики имеет реализация принципа политехнизма. В соответствующем усовершенствовании и развитии нуждается учебная среда, которая бы обеспечивала необходимое трудовое и производственное обучение, профориентацию, предпрофильную и профильную подготовку выпускников школ. Школьный курс физики соответственно с его спецификой должен быть насыщенным политехническим содержанием, что нуждается в наличии более современного технического оснащения.uk_UA
dc.description.abstract(en) Now the question is relevant polytechnic education and training of secondary schools. Particularly significant value in teaching physics in school should use the principle of polytechnism to solve such important problems as the entry high school students adequate ideas about the future professional activity in terms of their educational environment chosen profession and their own possibilities of active development, forming competences included in the socially-based own experience. Accordingly needs improvement and development of the learning environment, ensuring the proper implementation of the employment and industrial training, career guidance, preprofile and profile graduate training in secondary schools in terms of primary and high school. School physics course according to its specificity should be saturated Polytechnic content that requires a modern technical equipment. Performance of students in physics lessons and extracurricular classes with elements of experimental tasks of applied nature can successfully implement the principle polytechnism. It is important that each student performed relevant tasks of applied nature with modern facilities. However, the state of the necessary equipment in schools is unsatisfactory. In the absence of complete sets of modern equipment should abandon the frontal organization of laboratory work, including a demo version. In such circumstances, tasks and application Polytechnic content is covered by work programs setting physical workshop. A material support to create, using both improvised devices and appliances and some contemporary examples of household and industrial appliances.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectпринцип політехнізмуuk_UA
dc.subjectекспериментальні завдання з фізикиuk_UA
dc.subjectпрофільна і прикладна спрямованістьuk_UA
dc.subjectсаморобні приладиuk_UA
dc.subjectсучасні цифрові вимірювальні приладиuk_UA
dc.subjectпринцип политехнизмаuk_UA
dc.subjectэкспериментальные задания по физикеuk_UA
dc.subjectпрофильная и практическая направленностьuk_UA
dc.subjectсамодельные приборыuk_UA
dc.subjectсовременные цифровые измерительные приборыuk_UA
dc.subjectpolytechnic education contentuk_UA
dc.subjectexperimental problems in physicsuk_UA
dc.subjecthomemade instrumentsuk_UA
dc.subjectprofile and applied focusuk_UA
dc.subjectmodern digital measuring devicesuk_UA
dc.subjectsensorsuk_UA
dc.subjectdigital stopwatchesuk_UA
dc.titleРеалізація принципу політехнізму через використання сучасних засобів в процесі навчання фізикиuk_UA
dc.title.alternativeРеализация принципа политехнизма путем использованием современных средств в процессе обучения физикеuk_UA
dc.title.alternativeRealіzatsіya through an polіtehnіzmu vikoristannya suchasnyj zasobіv in protsesі navchannya fіzikiuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.