Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, Степан Петрович-
dc.contributor.authorVelichko, S. P.-
dc.contributor.authorКовальов, Сергій Григорович-
dc.contributor.authorKovalev, S. G.-
dc.contributor.authorКовальова, Олеся Сергіївна-
dc.contributor.authorKovalevа, О. S.-
dc.date.accessioned2017-05-17T08:09:52Z-
dc.date.available2017-05-17T08:09:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВеличко С. П. Вимоги до створення програмно-педагогічного забезпечення та їх реалізація на прикладі процесу створення навчального комплекту «Кулька-01» / Степан Петрович Величко, Сергій Григорович Ковальов, Олеся Сергіївна Ковальова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 2. – С. 72-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2450-
dc.description.abstract(uk) У статті проаналізовано вимоги до створення засобів ІКТ, що використовуються у навчальному процесі з вивчення загального курсу фізики, які обумовлені виникненням нових напрямків та підходів у методиці фізики, а також наведено можливі варіанти реалізації таких вимог на прикладі процесу розробки навчального комплекту «Кулька-01». До таких вимог крім загальноприйнятих (психолого-педагогічних, санітарно-гієнічних, екологічних, ергономічних і т.д.) ми відносимо такі, що пов’язані із суттєвими відмінностями саме програмованих засобів, а саме: створення і реалізація багатомодульних ПЗ для забезпечення STEM навчання, хмарних технологій у навчанні, синергетичного підходу у навчанні, що реалізують у навчальному процесі багатофункціональність відповідного засобу навчання.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье проанализированы требования к созданию средств ИКТ, используемых в учебном процессе по изучению общего курса физики, которые обусловлены возникновением новых направлений и подходов в методике физики, а также приведены возможные варианты реализации таких требований на примере процесса разработки учебного комплекта «Шарик-01». К таким требованиям кроме общепринятых (психолого-педагогических, санитарно-гиеничних, экологических, эргономических и т.д.) мы относим такие, которые связаны с существенными различиями именно программируемых средств, а именно: создание и реализация многомодульных ПО для обеспечения STEM обучения , облачных технологий в обучении, синергетического подхода в обучении, реализующих в учебном процессе многофункциональность соответствующего средства обучения.uk_UA
dc.description.abstract(en) The paper analyzes the requirements for the establishment of ICT tools used in the educational process of studying the general course of physics, which are caused by the emergence of new trends and approaches in the methodology of physics, and given the possible implementation of these requirements on an example of the process of developing the educational kit "ball-01" . These requirements in addition to the conventional (psychological, educational, sanitary hiyenichnyh, environmental, ergonomic, etc.) we attribute is associated with significant differences is programmable means, namely the creation and implementation of multi-module software for STEM education , cloud technologies in education, synergistic approach to learning, implementing educational process versatility proper means of training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectпрограмно-педагогічне забезпеченняuk_UA
dc.subjectнавчальний комплектuk_UA
dc.subjectмеханікаuk_UA
dc.subjectвимогиuk_UA
dc.subjectмодульність програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectбагатофункціональність засобів навчання программно-педагогическое обеспечениеuk_UA
dc.subjectучебный комплектuk_UA
dc.subjectмеханикаuk_UA
dc.subjectтребованияuk_UA
dc.subjectмодульность программного обеспеченияuk_UA
dc.subjectмногофункциональность средств обученияuk_UA
dc.subjectsoftware and educational softwareuk_UA
dc.subjecteducational kituk_UA
dc.subjectmechanical requirementsuk_UA
dc.subjectsoftware modularityuk_UA
dc.subjectversatility training facilitiesuk_UA
dc.titleВимоги до створення програмно-педагогічного забезпечення та їх реалізація на прикладі процесу створення навчального комплекту «Кулька-01»uk_UA
dc.title.alternativeТребования к созданию программно-педагогического обеспечения и их реализация на примере процесса создания учебного комплекта «Шарик-01»uk_UA
dc.title.alternativeRequirements for creation program-pedagogical support and implementation an example of creation training kit "Вall-01"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.