Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2433
Назва: Використання міжпредметного експерименту в процесі вивчення фізики студентами коледжів зв´язку
Інші назви: Использование межпредметного эксперимента в процессе изучения физики студентами колледжа связи
Using of interdisciplinary experiment in the process of study physics by students of colleges of communication
Автори: Сальник, Ірина Володимирівна
Томашевська, Ганна Пантеліївна
Сальник, И. В.
Томашевская, А. П.
Salnyk, I. V.
Tomashevska, G. P.
Ключові слова: інтегративне навчання
міжпредметні зв’язки
навчальний фізичний експеримент
професійно орієнтовані дисципліни
швидкість світла
рефлектометр
міжпредметний експеримент
integrative learning
interdisciplinary communication
learning physics experiment
professionally oriented disciplines
the s peed of light
reflectometer
interdisciplinary experiment
интегративное обучение
межпредметные связи
учебный физический эксперимент
профессионально-ориентированные дисциплины
скорость света
рефлектометр
межпредметных эксперимент
Дата публікації: 2016
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Сальник І. В. Використання міжпредметного експерименту в процесі вивчення фізики студентами коледжів зв´язку / Ірина Володимирівна Сальник, Ганна Пантеліївна Томашевська // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 1. – С. 151-158.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (uk) Інтеграція – один із найважливіших чинників оптимізації і раціоналізації процесу навчання. Інтегративні зв’язки мають особливо важливе значення для курсу фізики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку майбутніх фахівців галузі зв’язку, оскільки фізика є фундаментом усіх професійно-орієнтованих дисциплін. Особливо це стосується фізичного експерименту, який розвивається завдяки інтеграції з професійно орієнтованими дисциплінами й, одночасно, дозволяє формувати ключові та професійні компетентності студентів. Метою статті є виявлення напрямків інтеграції навчального фізичного експерименту та дисциплін професійного спрямування у процесі вивчення фізики студентами коледжів зв’язку. В статті наведено приклад лабораторної роботи з визначення швидкості світла за допомогою рефлектометра Р5 -10, який використовується на підприємствах кабельного зв´язку.
(ru) Интеграция – один из важнейших факторов оптимизации и рационализации процесса обучения. Интегративные связи имеют особо важное значение для курса физики в высших учебных заведениях I-II уровней аккредитации, которые осуществляют подготовку будущих специалистов отрасли связи, поскольку физика является фундаментом для всех профессионально- ориентированных дисциплин. Особенно это касается физического эксперимента, который развивается благодаря интеграции с профессионально -ориентированными дисциплинами и, одновременно, позволяет формировать ключевые и профессиональные компетентности студентов. Целью статьи является выявление направлений интеграции учебного физического эксперимента и профессионально ориентированных дисциплин в процессе изучения фи зики студентами колледжей связи. В статье приведен пример лабораторной работы по определению скорости света с помощью рефлектометра Р5-10, который используется на предприятиях кабельной связи.
(en) Integration is one of the most important factors in optimization and rationalization of the learning process. Integrative connections are particularly important for college physics course which carry out preparation of future specialists in communications sector because physics is the foundation of all professionally oriented disciplines. Studying of physics by students of colleges of communication allow not only get acquainted them with modern achievements of science and technique, but also form practical skills related with future professional activity. Especially it concerns the physical experiment that develops through integration with professionally oriented disciplines and at the same time allows creating key and professional competence of students. The aim of the article is detection of directions of integration of learning physical experiment and professional oriented disciplines in the process of study physics by students of colleges of communication. In colleges, where study future specialists in communication, in a series of practical training students study the structure and operating principles of reflectometer. This is a device that allows finding damages in connection cables by pulse method. We propose to use this device for conducting the research to measure the speed of light in a physics course. The experiments, which relating to the fundamental are particularly important, such as experiment on the definition of speed of light. Unfortunately, in educational institutions such researches with real equipment are not conducted. The article shows an example of appropriate physics workshop. The method of measuring the distance to the heterogeneity of the cable by R5-10 device similar to radar method which uses electromagnetic pulse to find targets (aircraft, space objects, etc.). Application of equipment, which uses by students in their professional practice, in learning physics experiment allows not only conducting interesting and fundamental research, but also forms the skills of experimentation with professional competence at the same time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2433
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.