Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/242
Назва: Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training
Автори: Кушнір, Василь Андрійович
Рожкова, Наталія Григорівна
Kushnir, Vasily Andreyevich
Rozhkova, Natalia Grygorivna
Ключові слова: діяльність
навчальна ситуація
модель навчальної ситуації
невизначеність і проблемність навчальної ситуаці
продуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчання
Дата публікації: 2013
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Kushnir V. A. Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training / V. A. Kushnir, N. G. Rozhkova // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - P41-48.
Короткий огляд (реферат): Розглядається ієрархічна структура моделей рівнів невизначеності й відповідної проблемності навчальних ситуацій з позицій теорії діяльності, досліджується продуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчання з цих позицій.
Рассматривается иерархическая структура моделей уровней неопределенности и соответствующей проблемности учебных ситуаций с позиций теории деятельности, исследуется продуктивное, развивающее, личностно-ориентированное обучение с этих позиций.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/242
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training .pdf140,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.