Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSavenko, Tatiana-
dc.contributor.authorСавенко, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-05-11T11:30:30Z-
dc.date.available2017-05-11T11:30:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationSavenko T. Developing students’speaking skills / Tatiana Savenko // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Видавець Лисенко В. Ф., 2017. – Вип. 154. – С. 248-254.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2419-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядається проблема формування комунікативної компетенції студентів та її складової частини – говоріння. З урахуванням програмних вимог, автор визначає практичні цілі навчання студентів говоріння, пропонує стратегії, наводить приклади мовленнєвих завдань для розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення, розроблених з урахуванням принципів комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування. Розглядається можливість навчання студентів говоріння з використанням текстів різних жанрів із спеціально розробленими до них комунікативними завданнями, мовленнєвими ситуаціями та вправами длярозвитку навичок і вмінь говоріння.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматривается проблема формирования коммуникативной компетенции студентов и обучения говорению как составной части коммуникативной компетенции. Учитывая требования программы, автор предлагает определенные стратегии, приводит примеры речевых заданий для развития умений студентов в диалогической и монологической речи, которые разработаны на основе коммуникативно-ориентированной методики обучения иноязычному общению. В статье рассматриваются возможности бучения студентов говорению с использованием текстов разных жанров со специально разработанными к ним коммуникативными заданиями, речевыми ситуациями и упражнениями для развития навыков и умений говорения.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article is devoted to the problem of developing students’ communicative competence and teaching them speaking. The strategies the author offers meet the syllabus requirements, which define the objectives – teaching students accurate and fluent dialogical and monological speech. The article involves examples of specially arranged activities for developing vocabulary and grammar skills, a number of communicative activities to teach students express definite meanings and situationally arranged tasks for developing speaking skills.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавець Лисенко В. Ф.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectмовленнєві навички та вмінняuk_UA
dc.subjectдіалогічне та монологічне мовленняuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетенціяuk_UA
dc.subjectречевые навыки и уменияuk_UA
dc.subjectдиалогическая и монологическая речьuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectlinguistic and communicative skillsuk_UA
dc.subjectdialogical and monological speechuk_UA
dc.titleDeveloping students’speaking skillsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Developing students’speaking skills.pdf107,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.