Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2393
Title: Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators
Authors: Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych
Черньонков, Ярослав Олександрович
Keywords: індивідуалізація
професійна підготовка
майбутній вчитель іноземних мов
експериментальна складова
критерії та показники
особистісний
пізнавально-орієнтовний
діяльнісно-рефлективний
контрольно-прогниндивидуализацияостичний
творчо-продуктивний
профессиональная подготовка
будущий учитель иностранных языков
экспериментальная составляющая
критерии и показатели
личностный
познавательно-ориентировочный
деятельностно-рефлективный
контрольно-прогностический
творчески-продуктивный
individualization
professional training
future teacher of foreign languages
the experimental component
the criteria and indicators
personal
cognitive-oriented
activity-reflective
control- prognostic
creative-productive
Issue Date: 2017
Publisher: Видавець Лисенко В. Ф.
Citation: Chernionkov Y. Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators / Yaroslav Chernionkov // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Видавець Лисенко В. Ф., 2017. – Вип. 154. – С. 72-77.
Series/Report no.: Філологічні науки;
Abstract: (uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.
(ru) В статье осуществлен психолого-педагогический анализ содержания понятий «критерий», «критерий индивидуализации профессиональной подготовки будущего учителя иностранных языков в процессе профессиональной подготовки в высших учебных педагогических заведениях. Автором было основательно исследовано содержание и структуру данного понятия; представлено собственное определение; предложено собственно созданную систему критериев и показателей индивидуализации профессиональной подготовки именно учителя иностранных языков;было отмечено, что структура индивидуализации профессиональной подготовки будущего учителя иностранных языков может происходить в единстве следующих взаимосвязанных критериев: личностного, познавательно-ориентировочного, деятельностно-рефлективного, контрольно-прогностического, творчески-продуктивного. В рамках докторского диссертационного исследования был проведен очередной этап педагогического эксперимента (критерии и показатели индивидуализации) в условиях специально созданной среды.
(en) It has been made the psychological-pedagogical analysis of the meaning of the concepts "criterion", "criterion of individualization of training future foreign language teachers in the process of professional training in higher educational pedagogical institution in the articles. The author has thoroughly researched the structure of the investigated concept; has created a new definition, has proposed self-created system of criteria and indicators of the individualization of professional training of teacher of foreign languages; it was noted that the structure of individualization of training future teachers of foreign languages may occur in the unity of the following interrelated criteria: personal, cognitive-oriented, activity-reflective, control-prognostic, creative-productive. In the framework of the doctoral thesis research the next stage of the pedagogical experiment (criteria and indicators of individualization), in a specially created environment has been conducted.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2393
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.