Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2382
Назва: Специфіка формування естетичних і моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури
Інші назви: Специфіка формування естетичних й моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури
Специфика формирования эстетических и нравственных ценностей у учащихся юношеского возраста на уроках художественной культуры
Автори: Куркіна, Сніжана Віталіївна
Куркина, Снежана Витальевна
Kurkina, Snizhana Vitaliyivna
Ключові слова: особистість
юнацький вік
старшокласники
емоції
естетичні й моральні цінності
освітнє середовище
естетичне середовище
самопізнання
особистісне становлення
художня культура
урок
творча діяльність
личность
юношеский возраст
старшеклассники
эмоции
эстетические и моральные ценности
образовательная среда
эстетическая среда
самопознание
личностное становление
урок
художественная культура
творческая деятельность
identity
adolescence
high school
emotions
esthetic and moral values
educational environment
aesthetic environment
self-knowledge
personal formation
culture
lesson
creative activities
Дата публікації: 2017
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Куркіна С. В. Специфіка формування естетичних і моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури / Куркіна Сніжана Віталіївна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 149. – С. 61-65.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У запропонованій статті розглянуто проблему формування естетичних й моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури. Доведено, що створення сприятливого освітнього й естетичного середовища у безпосередньому оточенні старшокласників стимулює формування позитивних естетичних й моральних цінностей, надає можливості якнайширше використовувати виховний потенціал мистецтва на уроках художньої культури.
(ru) В представленной статье рассматривается проблема формирования эстетических и моральных ценностей у учеников юношеского возраста на уроках художественной культуры. Доказано, что создание благоприятной образовательной и эстетической среды в непосредственном окружении старшеклассников стимулирует формирование положительных эстетических и моральних цінностей, даёт возможность наиболее широко использовать воспитательный потенціал искусства на уроках художественной культуры.
(en) The article discusses the problem of formation of aesthetic and moral values among pupils of juvenile age on the lessons of artistic culture. It is proved that a favourable educational and aesthetic environment in the immediate neighborhood high school students to encourage the formation of positive aesthetic and moral values, provides opportunities for greater use of the educational potential of art on the lessons of artistic culture. among the pedagogical conditions, allowing to effectively carry out the process of the formation of aesthetic and moral values at the lessons of artistic culture in the senior classes of secondary school, are the following: humanistic educational environment has a significant impact on students in early adolescence; independent creative activity of pupils related tocontent of the school subject «culture»; implementation of educational programs, methods, technologies, creative tasks aimed at the formation of aesthetic and moral values of the pupilsat the lessons of artistic culture; creating a community of the entire team of teachers, students and parents; applying the lessons of the pedagogical mechanism «score-choice».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2382
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.