Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2371
Назва: Педагогічна модель формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя-музиканта
Інші назви: Педагогическая модель формирования ценностных ориентаций будущего учителя-музыканта
Pedagogical model of formation of value orientations of the future teacher-musician
Автори: Sveschynska, Natalia Vasulivna
Свещинська, Наталя Василівна
Свещинская, Наталья Васильевна
Ключові слова: ціннісні орієнтації
цінність професійної діяльності
педагогічна модель
ефективність професійної підготовки
система художніх цінностей
музичне мистецтво ценностные ориентации
ценность профессиональной деятельности
педагогическая модель
эффективность профессиональной підготовки
система художественных цінностей
музыкальное искусство
value orientation
the value of professional activities
pedagogical model
the effectiveness of training
the system of artistic values
the art of music
Дата публікації: 2017
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Sveschynska N. V. Pedagogical model of formation of value orientations of the future teacher-musician / Natalia Vasulivna Sveschynska // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 149. – С. 89-92.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) В статті розглядається питання формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними цінності професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість, цінності, переконання. Педагогічна модель процесу формування ціннісних орієнтацій майбутнього педагога-музиканта передбачає поетапне та цілісне здійснення означеного процесу з ефективним результатом.
(ru) В статье рассматривается вопрос формирования ценностных ориентаций будущих педагогов-музыкантов на современном этапе развития общества, которое требует повышения эффективности профессиональной подготовки будущих специалистов, осмыслению ними ценности профессиональной деятельности, учитывая личную направленность, ценности, убеждения. Педагогическая модель процесса формирования ценностных ориентаций будущего педагога-музыканта предполагает поэтапное и целостное осуществление данного процесса с эффективным результатом.
(en) The article discusses the issue of formation of value orientations of future teachers-musicians in the present stage of development of society, which requires increasing the efficiency of vocational training of future professionals, in understanding them the values of professional activity, given the personal orientation, values, and beliefs. Pedagogical model of formation of valuable orientations of the future teacher-musician suggests a phased and integrated implementation of the process with effective results. As a result of the use of pedagogical model we have defined priority goal of musical pedagogy –upbrining of a harmoniously developed creative personality that seeks a holistic comprehension of musical space; correlation of independent hypothetical performing and future teachers' pedugogic models with experience of domestic and foreign piano pedagogy (I.Hoffman, V.Landovska, H.Neuhaus, A.Rubinstein, V.Safonov, S.Feinberg); worked the conceptual approaches to performing and teaching activities; determined that the formation of value orientations of students in music and pedagogic education is a means to comprehend the musical world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2371
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical model of formation of value orientations of the future teacher-musician .pdf94,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.