Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2352
Назва: Зміст навчальної практики «пленер» у професійній підготовці педагога-художника
Інші назви: Содержание учебной практики «пленер» в профессиональной подготовке педагога-художника
The content of educational practice «plein air» in the training of teacher-artist
Автори: Давидов, Валерій Миколайович
Давыдов, Валерий Николаевич
Davydov, Valery Mykolayovych
Ключові слова: професійна підготовка
педагог-художник
навчальна практика
пленер
живопис
колір
композиція
етюд
пейзаж
самостійна робота
профессиональная підготовка
педагог-художник
учебная практика
пленер
живопись
цвіт
композиція
етюд
пейзаж
самостоятельная работа
training
teacher-artist training practice plein air
painting
color composition
independent work
sketch
landscape
Дата публікації: 2017
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Давидов В. М. Зміст навчальної практики «пленер» у професійній підготовці педагога-художника / Давидов Валерій Миколайович // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 155. – С. 107-111.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглядається зміст навчальної практики «Пленер» як складника професійної підготовки майбутніх педагогів-художників. Дослідницька увага зосереджена на необхідності тренування практичних навичок в оволодінні рисунком, основами перспективи, композиції, колориту під час малювання з натури. Результатом пленерної практики мають бути знання студентів з основних теоретичних положень живопису та рисунку в умовах пленеру; закономірностей, принципів і методів виконання об’єктів навколишнього середовища засобами живопису та рисунку; особливості технічних прийомів роботи зображальними матеріалами та потенціал їхньої виразності; закономірності формотворення об’єктів дійсності (архітектурних споруд, представників рослинного і тваринного світу, людини); закономірності вираження емоційної характеристики людини, пластичну й динамічну структури її фігури. Під час навчальної практики «Пленер» студенти вчаться відтворювати великі кольорові і тональні відношення, загальний колористичний стрій натури; зображувати об’єкти дійсності (архітектурні споруди, рослини, тварини) у формах етюдів та начерків; малювати фігуру людини в умовах пленеру; виконувати ескізи жанрових сцен; володіти технікою та технологією акварельного та олійного живопису.
(ru) В статье рассматривается содержание учебной практики «Пленер» как составляющей профессиональной подготовки будущих педагогов-художников. Исследовательское внимание сосредоточено на необходимости тренировки практических навыков в овладении рисунком, основами перспективы, композиции, колорита во время рисования с натуры. Результатом пленерной практики должны быть знания студентов по основным теоретическим положениям живописи и рисунку в условиях пленэра; закономерностей, принципов и методов выполнения объектов окружающей среды средствами живописи и рисунка; особенности технических приемов работы изобразительными материалами и потенциал их выраженности; закономерности формообразования объектов действительности (архитектурных сооружений, представителей растительного и животного мира, человека); закономерности выражения эмоциональной характеристики человека, пластическую и динамическую структуры ее фигуры. Во время учебной практики «Пленер» студенты учатся воспроизводить большие цветовые и тональные отношения, общий колористический строй натуры; изображать объекты действительности (архитектурные сооружения, растения, животные) в формах этюдов и набросков; рисовать фигуру человека в условиях пленэра; выполнять эскизы жанровых сцен; владеть техникой и технологией акварельной и масляной живописи.
(en) In the article the content of educational practice «Plein Air» as a component of training future teachers artists. The research focuses on the need for training of practical skills in mastering the tread, the fundamentals perspective, composition, color when drawing from nature. The result plein air practice should be students’ knowledge of the major theoretical positions and figure painting in plein conditions; principles and methods of implementation of the environment by means of painting and drawing; features techniques of figurative materials and their potential severity; shaping patterns of objects of reality (architectural structures, representatives of flora and fauna, humans); patterns of emotional expression characteristics of a person, plastic and dynamic structure of its shape. During training piratice «Plein Air» students learn to play big color tone and attitude, overall a color array of nature; represent reality objects (architecture, plants, animals) in the form of sketches and sketches; draw a human figure in terms of plein air; perform sketches genre scenes; of techniques and technology watercolor and oil painting.Experience shows that plein-air practice, it is a platform not only for the beginning of independent creative work, but also the opportunity to develop skills in the visual arts. Educational practice «Plein Air» allows future teachers-artists to trace the close relationship of the world of nature and man, to broaden knowledge about the world, to develop cognitive and creative activity, the ability to Express their thoughts on paper, not be afraid of mistakes, to develop observation, attention, skills of work in drawing and painting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2352
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.