Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовга, Тетяна Яківна-
dc.contributor.authorНікітіна, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-04-26T10:16:23Z-
dc.date.available2017-04-26T10:16:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДовга Т. Я. Загальнонавчальні уміння і навички: теорія та практика формування в учнів початкової школи : методичний посібник / Тетяна Яківна Довга, Олена Олександрівна Нікітіна. – К. : ТОВ "СІТІПРІНТ", 2013. – 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2347-
dc.description.abstractПосібник присвячено проблемі формування загальнонавчальних умінь і навичок у педагогічній теорії і шкільній практиці, показано її трансформацію під впливом змін в освіті. Розкрито сутність понять "уміння вчитися" та "загальнонавчальні вміння і навички"; показано їх у структурі навчальної діяльності та ключової компетентності "вміння вчитися"; схарактеризовано основні загальнонавчальні уміння і навички учнів початкової школи. В посібнику вміщено дидактичні матеріали з формування в молодших школярів вміння самостійно вчитися на засадах компетентнісного підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСІТІПРІНТuk_UA
dc.titleЗагальнонавчальні уміння і навички: теорія та практика формування в учнів початкової школиuk_UA
dc.typemanualuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Загальнонавчальні уміння і навички: теорія та практи.pdf6,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.