Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2342
Назва: Рольова парадигма комунікативного іміджу Петра Порошенка
Автори: Чорна, Олена Олегівна
Ключові слова: політичний дискурс
лідер
імідж
комунікативний імідж
политический дискурс
лидер
имидж
коммуникативный имидж
коммуникативная роль
political discourse
leader
image
communicative image
communicative role
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавець Лисенко В. Ф.
Бібліографічний опис: Чорна О. О. Рольова парадигма комунікативного іміджу Петра Порошенка / Олена Олегівна Чорна // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Видавець Лисенко В. Ф., 2017. – Вип. 153. – С. 340-343.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглядається політичне мовлення лідерів держави як один із засобів творення їх комунікативного іміджу; визначається типова комунікативна-рольова парадигма іміджу Президента України; здійснюється порівняння образу «типового» глави української держави з іміджем чинного Президента.
(ru) Статья рассматривает политическую речь лидеров страны как один из способов создания коммуникативного имиджа; определяет типичную коммуникативно-ролевую парадигму имиджа Президента Украины, сопоставляя образ «типичного» главы украинского государства с имиджем действующего Президента.
(en) The paper examines political speech of the country leaders as a tool of shaping their communicative images; defines typical paradigm of communicative roles of a Ukrainian President; compares the image of a “typical” Ukrainian President to the image of the current country leader. Communicative image is viewed as a unity of verbal behavior stereotypes (roles), mechanisms and means of their realization (strategies), used by the communicant, possessing high social and professional status who aims to shape a generalized image of herself / himself in the conscience of the listeners / interlocutors. The phenomenon gains especial popularity in the realm of politics as most citizens have never had and will hardly get an opportunity to personally communicate with their political leader, thus their political choice (e.g. on election day) is greatly defined by the efficiency of the communicative image of such a politician. The data under analysis shows that irrespective of any personal and professional features of the four Ukrainian Presidents, the nuclei of their communicative images have remained unvarying throughout the years 2000–2016.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2342
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рольова парадигма комунікативного іміджу Петра Порошенка.pdf89,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.