Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолгушева, Ольга Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-04-26T08:47:52Z-
dc.date.available2017-04-26T08:47:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДолгушева О. В. Художня сугестія «релігійної сварки» у прозі й публіцистиці Марка Твена та Івана Нечуя-Левицького / Ольга Валеріївна Долгушева // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Видавець Лисенко В. Ф., 2017. – Вип. 153. – С. 87-92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2339-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядається художня презентація «релігійної сварки» в прозових й публіцистичних творах Марка Твена та І.С.Нечуй-Левицького. Автором робиться спроба імагологічного витлумачення такого типу конфлікту та окреслення його національної оригінальності та самобутності. Висновок про типологічну подібність / відмінність художньої сугестії релігійної ворожнечі в обох письменників робиться з опертям на комічні прояви у її змалюванні.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Статья посвящена художественной презентации «религиозной ссоры» в прозе и публицистике Марка Твена и И.С.Нечуя-Левицкого. Делается попытка имагологической интерпретации такого типа конфликта, в результате чего определяется его национальная самобытность. Заключение о типологических аналогиях и отличиях религиозной ссоры у обоих авторов делается на основе особенностей ее художественной суггестии, а именно комической окраски: юмористической – у украинского писателя и сатирической –у американского.uk_UA
dc.description.abstract(en) The paper discusses fictional presentation of «the religious quarrel» in emotive prose and publicistic texts by Mark Twain and I.S. Nechui-Levyts’kyi. The author undertakes the attempt to engage the imagological approach to singling out universal and national peculiarities of the mentioned conflict within the framework of conflict studies as well as American and Ukrainian studies. The analysis is also based on the philosophic ideas by R.W.Emerson, M.Kostmarov, H.Skovoroda that served the theoretical background of the research. The typological similarities and differences of this quarrel are viewed through the prism of the comic manifestation that leads to the conclusion concerning humoristic presentation of this literary phenomenon by the Ukrainian writer and the satirical one by his American counterpart.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавець Лисенко В. Ф.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectрелігійна сваркаuk_UA
dc.subjectлітературна імагологіяuk_UA
dc.subjectхудожня сугестіяuk_UA
dc.subjectгумористичний та сатиричний ефектuk_UA
dc.subjectконфликтuk_UA
dc.subjectрелигиозная ссораuk_UA
dc.subjectлитературная имагологияuk_UA
dc.subjectхудожественная суггестияuk_UA
dc.subjectюмористический и сатирический эффектuk_UA
dc.subjectconflictuk_UA
dc.subjectreligious quarreluk_UA
dc.subjectliterary imagologyuk_UA
dc.subjectpoetic suggestionuk_UA
dc.subjecthumoristic and satirical effectuk_UA
dc.titleХудожня сугестія «релігійної сварки» у прозі й публіцистиці Марка Твена та Івана Нечуя-Левицькогоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.