Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2339
Назва: Художня сугестія «релігійної сварки» у прозі й публіцистиці Марка Твена та Івана Нечуя-Левицького
Автори: Долгушева, Ольга Валеріївна
Ключові слова: конфлікт
релігійна сварка
літературна імагологія
художня сугестія
гумористичний та сатиричний ефект
конфликт
религиозная ссора
литературная имагология
художественная суггестия
юмористический и сатирический эффект
conflict
religious quarrel
literary imagology
poetic suggestion
humoristic and satirical effect
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавець Лисенко В. Ф.
Бібліографічний опис: Долгушева О. В. Художня сугестія «релігійної сварки» у прозі й публіцистиці Марка Твена та Івана Нечуя-Левицького / Ольга Валеріївна Долгушева // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Видавець Лисенко В. Ф., 2017. – Вип. 153. – С. 87-92.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглядається художня презентація «релігійної сварки» в прозових й публіцистичних творах Марка Твена та І.С.Нечуй-Левицького. Автором робиться спроба імагологічного витлумачення такого типу конфлікту та окреслення його національної оригінальності та самобутності. Висновок про типологічну подібність / відмінність художньої сугестії релігійної ворожнечі в обох письменників робиться з опертям на комічні прояви у її змалюванні.
(ru) Статья посвящена художественной презентации «религиозной ссоры» в прозе и публицистике Марка Твена и И.С.Нечуя-Левицкого. Делается попытка имагологической интерпретации такого типа конфликта, в результате чего определяется его национальная самобытность. Заключение о типологических аналогиях и отличиях религиозной ссоры у обоих авторов делается на основе особенностей ее художественной суггестии, а именно комической окраски: юмористической – у украинского писателя и сатирической –у американского.
(en) The paper discusses fictional presentation of «the religious quarrel» in emotive prose and publicistic texts by Mark Twain and I.S. Nechui-Levyts’kyi. The author undertakes the attempt to engage the imagological approach to singling out universal and national peculiarities of the mentioned conflict within the framework of conflict studies as well as American and Ukrainian studies. The analysis is also based on the philosophic ideas by R.W.Emerson, M.Kostmarov, H.Skovoroda that served the theoretical background of the research. The typological similarities and differences of this quarrel are viewed through the prism of the comic manifestation that leads to the conclusion concerning humoristic presentation of this literary phenomenon by the Ukrainian writer and the satirical one by his American counterpart.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2339
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.