Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSandruk, Svitlana Ivanivna-
dc.contributor.authorШандрук, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorШандрук, Светлана Ивановна-
dc.date.accessioned2017-04-24T09:24:19Z-
dc.date.available2017-04-24T09:24:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationShandruk S. I. Songs in the english language classroom / Svitlana Ivanivna Sandruk // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 152. – С. 60- 63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2320-
dc.description.abstract(uk) Використання пісень як технології навчання на уроках англійської мови привертає до себе усе більшу увагу. Навчання англійської мови може бути реалізовано у релаксованій та приємній манері з використанням пісні на уроках англійської мови. Пісні можуть змінити одноманітний настрій на уроці англійської мови, з ефектом музики, що зменшує напругу та підвищує настрій. Пісні забезпечують комфортні умови на уроках англійської мови таким чином, що студенти можуть формувати свої мовленнєві компетенції не напружуючись. Пісні мають значний культурний потенціал, їх ідіоматичні і поетичні вирази, їхні терапевтичні функції роблять пісні бездоганним інструментом для навчання англійської мови.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Использование песен как технологии обучения на уроках английского языка привлекает к себе все большее внимание. Обучение английскому языку может быть реализовано в релаксованой и приятной манере с использованием песни на уроках английского языка. Песни могут изменить однообразное настроение на уроке английского языка, с эффектом музыки, что уменьшает напряжение и повышает настроение. Песни обеспечивают комфортные условия на уроках английского языка таким образом, что студенты могут формировать свои речевые компетенции не напрягаясь. Песни имеют значительный культурный потенциал, их идиоматические и поэтические выражения, их терапевтические функции делают песни безупречным инструментом для обучения английского языка.uk_UA
dc.description.abstract(en) English language teaching in Ukraine has been following for quite a long time the traditional path-teaching vocabulary and grammar textbooks, cramming students with a considerable amount of exercises and then evaluating their accomplishments through consecutive exams. English language teaching can be implemented in a relaxed and enjoyable way by using English songs in the classroom. Songs offer many codes that strengthen students’ memory such as choruses, rhymes and melodies. Therefore, these codes in songs increase the functionality of songs in language teaching. Using songs as tools for teaching the English language has many benefits. Songs are able to change the monotonous mood in the class and with the smoothing effect of music they provide a comfortable class environment so that students can develop their linguage skills more easily. Music and language share various characteristics. On the one hand, both come from the processing of sounds; on the other hand, they are used together by authors/speakers to express a message, although language is much more accurate than music, whose effect is principally emotional. In addition, music and language have intrinsic characteristics in common, for example pitch, volume, prominence, stress, tone, rhythm and pauses. Being a combination of music and language, songs have innumerable virtues that deserve our attention. Their richness in culture and themes, their idiomatic and poetic expressions, their therapeutic functions make them an impeccable tool for language teaching. In order for the student to learn the English language, the using of technology needs to be exploited in classroom as much as possible. For this reason, using songs through technology in lesson environment attracts attention. Songs are used for many reasons by methods adopted in foreign language teaching.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнавчання англійської мовиuk_UA
dc.subjectанглійські пісніuk_UA
dc.subjectінструменти навчанняuk_UA
dc.subjectзаспокійливий ефект музикиuk_UA
dc.subjectемоційний впливuk_UA
dc.subjectвнутрішні характеристикиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectурок обучение английскому языкуuk_UA
dc.subjectанглийские песниuk_UA
dc.subjectинструменты обученияuk_UA
dc.subjectуспокаивающий эффект музыкиuk_UA
dc.subjectэмоциональное воздействиеuk_UA
dc.subjectвнутренние характеристикиuk_UA
dc.subjectтехнологииuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectEnglish language teachinguk_UA
dc.subjectEnglish songsuk_UA
dc.subjecttools for teachinguk_UA
dc.subjectsmoothing effect of musicuk_UA
dc.subjectemotional effectuk_UA
dc.subjectintrinsic characteristicsuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectlesson environmentuk_UA
dc.titleSongs in the english language classroomuk_UA
dc.title.alternativeПісні на уроках англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeПесни на уроках английского языкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Songs in the english language classroom.pdf90,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.