Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтратан-Артишкова, Тетяна Борисівна-
dc.contributor.authorСтратан-Артышкова, Татьяна Борисовна-
dc.contributor.authorStratan-Artyshkova, Tatiana-
dc.date.accessioned2017-04-24T07:08:07Z-
dc.date.available2017-04-24T07:08:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтратан-Артишкова Т. Б. Розвиток музично-творчого виконавства другої половини ХVІІІ – початку ХХ ст. / Тетяна Борисівна Стратан-Артишкова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 147. – С. 28-32uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2316-
dc.description.abstract(uk) У статті здійснюється ретроспективний аналіз процесу становлення й розвитку музично-творчого виконавства, розкривається педагогічний досвід відомих педагогів-музикантів минулого й сучасності, підкреслюється значущість музично-творчої діяльності, її важливість у розвитку особистості та застосуванні в сучасній музично-педагогічній практиці.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье совершается ретроспективный анализ процесса становления и развития музыкально-творческого исполнительства, раскрывается педагогический опыт известных педагогов-музыкантов прошлого и современности, подчеркивается значимость музыкально-творческой деятельности, ее важность в развитии личности и использовании в современной музыкально-педагогической практике.uk_UA
dc.description.abstract(en) Music education is a historical category. The content, objectives, level, methods, organization of educational process determined social relations, national characteristics, the value of music in the development of society, aesthetic views that transformed according to the features of the historical development of art culture and level of musical pedagogy, features musicians available forms creative and performing activities. The article is a retrospective analysis of musical and artistic performance of the first half of the eighteenth century - early XX century. Determined the dynamics of its development in the historic, art and pedagogical aspects, features and singled out the general trends of music education; found innovative forms and methods of creative and performing activities (music theory, music-instrumental, vocal and choral) in teaching teachers heritage known musicians XIX - XX century, analyzed trends in modern foreign professional training of art. Generalized that throughout the development of musical and educational thought creative and performing activities was seen as a powerful means of socialization as a means of creating a specific social spiritual and emotional experience.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмузично-педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectмузично-творче виконавствоuk_UA
dc.subjectкомпозиторuk_UA
dc.subjectпедагог-музикантuk_UA
dc.subjectмузыкально-педагогическое образованиеuk_UA
dc.subjectмузыкально-творческое исполнительствоuk_UA
dc.subjectкомпозиторuk_UA
dc.subjectпедагог-музыкантuk_UA
dc.subjectmusical and pedagogical educationuk_UA
dc.subjectmusic and creative performanceuk_UA
dc.subjectcomposeruk_UA
dc.subjectteacher and musicianuk_UA
dc.titleРозвиток музично-творчого виконавства другої половини ХVІІІ – початку ХХ ст.uk_UA
dc.title.alternativeРазвитие музыкально-творческого исполнительства второй половины ХVІІІ – начала ХХ вековuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of musical performance and creative second half XVIII - early XX centuryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.