Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2293
Назва: Становлення вітчизняної системи шкільної правової освіти: практичний курс правознавства
Автори: Рябовол, Лілія Тарасівна
Ключові слова: практичний курс правознавства
особистісно зорієнтований
людино центричний підхід
правознавчий підхід
аксіологічний підхід
компетентнісний підхід
діяльнісний підхід
практический курс правоведения
личностно ориентированный подход
человекоцентричный подход
правоведческий подход
аксиологический подход
компетентностный подход
деятельностный подход
ractical course in law
personality approaches
man-centered approaches
oriented approaches
jurisprudential approaches
axiological approaches
competence approaches
activity approaches
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
Бібліографічний опис: Рябовол Л. Т. Становлення вітчизняної системи шкільної правової освіти: практичний курс правознавства / Лілія Тарасівна Рябовол // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць. – Київ : Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2013. – Вип. 1. – С. 155-163.
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті викладено результати аналізу навчальних програм курсів «Практичне право» та «Правознавство. Практичний курс»; встановлено підходи, на яких ґрунтується цілевизначення, відбір та структурування змісту, організація навчання курсів; досліджено мету, завдання, зміст та особливості методики їх викладання; визначено роль практичного курсу правознавства для становлення вітчизняної системи шкільної правової освіти.
(ru) В статье изложены результаты анализа учебных програм курсов «Практическое право» и «Правоведение. Практический курс»; установлены подходы, на которых базируется целеопределение, отбор и структурирование содержания, организация изучения курсов; исследовано цель, задания, содержание и особенности методики их преподавания; определена роль практического курса правоведения в становлении отечественной системы школьного правового образования.
(en) The article presents an analysis of curriculum course «Practical Law» and «Law. Practical Course»; established approaches on which the based targeting, selection and structuring content, the organization of the course; investigated goal, tasks, content and methods of teaching features; defined the role of practical course in the development of the national school system legal education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2293
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри права та правоохоронної діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.