Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2290
Назва: | Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства: поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкти, критерії оцінювання |
Автори: | Рябовол, Лілія Тарасівна |
Ключові слова: | контроль принципи контролю функції контролю критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Рябовол Л. Т. Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства: поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкти, критерії оцінювання / Лілія Тарасівна Рябовол // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – Вип. 9., ч. 2. – С. 61-68. |
Короткий огляд (реферат): | (uk) У статті розглянуто контроль як невід’ємну складову системи навчання, що дозволяє порівняти досягнутінею результати з бажаними. Встановлено, що контроль є системним утворенням, структура якого охоплює взаємопов’язані компоненти: перевірку (у т.ч. спостереження), оцінювання, оцінку, облік (результати). Визначено принципи –теоретич-ний стрижень контролю, його функції, мету, суб’єкти (вчитель та учні), об’єкти, проаналізовано критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2290 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри права та правоохоронної діяльності |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкт, критерії оцінювання.pdf | 268,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.