Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2277
Назва: Становлення поглибленого (профільного) вивчення правознавства в незалежній Україні
Автори: Рябовол, Лілія Тарасівна
Ключові слова: поглиблене (профільне) вивчення правознавства
становлення
навчальна програма
особистісний
компетентнісний
діяльнісний
аксіологічний
людиноцентричний та правознавчий підходи
углубленное (профильное) обучение правоведению
становление
учебная программа
личностный
компетентностный
деятельностный
аксиологический
человекоцентричный подход
правоцентричный подход
formation
extend (profile) study of jurisprudence
curriculum
personal
competency
active-based
axiological
personally oriented
jurisprudential approaches
Дата публікації: 2013
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Рябовол Л. Т. Становлення поглибленого (профільного) вивчення правознавства в незалежній Україні / Лілія Тарасівна Рябовол // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – ч. 3. – С. 244-253.
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті викладено результати аналізу програм (розроблених С. Ратушняком, Т. Ремех, Н. Ткачовою, І. Усенко та ін.), за якими прово-дилося поглиблене (профільне) вивчення правознавства від набуття Україною незалежності до сьогодення; визначено тенденції, якими позначився процес становлення поглибленого вивчення правознавства, а саме: переорієнтація на особистісний, компетентнісний, діяльнісний, аксіологічний, людиноцентричний та правознавчий підходи, оптимізація усіх компонентів системи навчання, спрямованість на розвиток особис-тості учня.
(ru) В статье изложены результаты анализа программ (разработаных С. Ратушняком, Т. Ремех, Н. Ткачовой, И. Усенко и др.), по которым проводилось углубленное (профильное) обучение правоведению со времени получения Украиной независимости до сегодняшнего дня; определены тенденции, характеризующие процесс становлення углубленного изучения правоведения: переориентация на личностный, компетентностный, детельностный, аксиологический, человекоцентричный и правоцентрич-ный подходы, оптимизация всех компонентов системы обучения, направленность на развитие личности ученика.
(en) The article presents the results of the analysis of plans, worked out by S. Ratushnyak, T. Remeh, N. Tkacheva, I. Usenko, that have beenused in extend learning of jurisprudence since Ukraine became independent till the present day, the paper identifies the trends thathave affected the processof formationof an extend study of jurisprudence, namely the shift to personal, competency, active-based, axiological, personally oriented and jurisprudential approaches, optimization of all components of training, focuings on the development of the individuality of a student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2277
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри права та правоохоронної діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.