Діяльнісний та системний підхід у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського

Abstract
У статті виділені окремі принципи теорії навчання та виховання, які є загальновизначеними, а також методологічні основи такої теорії навчання і виховання вчених-класиків. При цьому запропоновано методологію здійснення наукових досліджень на їх основі.
Description
Keywords
діяльнісний підхід, системний підхід, навчання, виховання, творча особистість, вчитель
Citation
Садовий М. І. Діяльнісний та системний підхід у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Микола Ілліч Садовий // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 123, т. II. - С. 304-308.