Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартін, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-21T19:12:12Z-
dc.date.available2017-02-21T19:12:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМартін А. М. Роль зарубіжних вчених-природознавців у розвитку змісту природничої освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Аліна Миколаївна Мартін // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010 - Вип. 91. - С. 139-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2194-
dc.description.abstract(uk) В статті розкривається роль та значущість педагогічної спадщини Россмеслера, Юнге, Отто Шмейля, В.Лая у розвитку змісту природничої освіти.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье раскрываеться роль и значимость педагогического наследия Россмеслера, Юнге, Отто Шмейля, В.Лая в развитии содержания естественного образования.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectприроднича освітаuk_UA
dc.subjectприродничі дисципліниuk_UA
dc.subjectсередня освітаuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectнавчальний планuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.titleРоль зарубіжних вчених-природознавців у розвитку змісту природничої освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ століття)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.