Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРіжняк, Оксана Леонідівна-
dc.contributor.authorРіжняк, Ренат Ярославович-
dc.date.accessioned2017-02-21T08:47:12Z-
dc.date.available2017-02-21T08:47:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРіжняк О. Л. Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу / Оксана Леонідівна Ріжняк, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2011. – Вип. 96, ч 2. – С. 413-416.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2164-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядається методика конструювання завдань із розгорнутою відповіддю для вимірювання навчальних досягнень студентів з латинської мови, подається типологія завдань із розгорнутою відповіддю.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article the methodolgy of constructing the system of tasks is suggesting the folded answer for measuring educational achievements of students in Latin, types of tasks are given.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки (мовознавство);-
dc.subjectформи контролюuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectforms of controluk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.subjecttaskuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectfolded answeruk_UA
dc.titleОсобливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.