Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2164
Назва: Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу
Автори: Ріжняк, Оксана Леонідівна
Ріжняк, Ренат Ярославович
Ключові слова: форми контролю
тестування
завдання
методика
forms of control
testing
task
method
folded answer
Дата публікації: 2011
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Ріжняк О. Л. Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу / Оксана Леонідівна Ріжняк, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2011. – Вип. 96, ч 2. – С. 413-416.
Серія/номер: Філологічні науки (мовознавство);
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглядається методика конструювання завдань із розгорнутою відповіддю для вимірювання навчальних досягнень студентів з латинської мови, подається типологія завдань із розгорнутою відповіддю.
(en) In the article the methodolgy of constructing the system of tasks is suggesting the folded answer for measuring educational achievements of students in Latin, types of tasks are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2164
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.