Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШлянчак, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorShlianchak, S. A.-
dc.contributor.authorШлянчак, Светлана Александровна-
dc.date.accessioned2017-01-04T21:37:57Z-
dc.date.available2017-01-04T21:37:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШлянчак С. О. Використання соціальних сервісів Інтернет у навчальній діяльності студентів / Світлана Олександрівна Шлянчак // Information Technologies in Education. - 2016. - № 3. - С. 84-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2105-
dc.description.abstract(en) The article reviews the key opportunities of using services of web 2. 0 technologies to the educational process. It is shown of Social Software tools: Wiki technology, system of creating blogs, systems of storing and sharing web resources. The basic lines of Wiki-technology, possibility, and methods of the use of it are described in pedagogical practice. The described pedagogical potential of Wiki-technology to organize project activities of students. It should be stressed that Wiki is a piece of server software that allows users to freely create and edit web page content using any web browser. The author focusing on teaching and methodical opportunities of the Internet blogs and systems of storing and sharing web resources (for joint hypertext materials creation, placement of presentations, text documents, photos, video resources, etc.) in professional preparation of the future primary school teachers. It is shown efficiency using of web 2. 0 technologies in the educational work future teachers (by the example of their own resources of Kirovograd State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko).uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье представлен обзор основных возможностей использования сервисов веб 2.0 в учебном процессе. Рассмотрены инструменты социального программного обеспечения: Вики-технологии, системы создания веб-журналов, системы для хранения и обмена веб-ресурсами. Обрисован педагогический потенциал технологии Вики для организации проектной деятельности студентов. Сосредоточено внимание, что Вики является частью серверного программного обеспечения, которое разрешает пользователям свободно создавать и редактировать содержимое веб-страницы с помощью любого веб-браузера. В статье автор уделяет внимание учебным и методическим возможностям блогов и системам хранения и обмена веб-ресурсами (для создания совместных гипертекстовых материалов; размещения презентаций, текстовых документов, фотографий, видео-ресурсов и др.) в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Продемонстрировано эффективность использования технологий веб 2.0 в образовательной деятельности будущих педагогов (на примере собственных ресурсов Кировоградского государственного педагогического университета имени Владимира Винниченко)uk_UA
dc.description.abstract(uk) У статті представлено огляд основних можливостей використання сервісів веб 2.0 у навчальному процесі. Розглянуто інструменти соціального програмного забезпечення: Вікі-технології, системи створення веб-журналів, системи для збереження та обміну веб-ресурсами. Описано основні риси Вікі-технології, можливості й способи її застосування у педагогічній практиці. Показано педагогічний потенціал технології Вікі для організації проектної діяльності студентів. Акцентовано увагу, що Вікі є частиною серверного програмного забезпечення, яке дозволяє користувачам вільно створювати і редагувати вміст веб-сторінки за допомогою будь-якого веб-браузера. У статті автор звертає увагу на навчальні та методичні можливості систем створення веб-журналів та систем збереження й обміну веб-ресурсами (для створення колективних гіпертекстових матеріалів; розташування презентацій, текстових документів, фотографій, відео-ресурсів та ін.) в процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Показано ефективність використання технологій веб 2.0 в освітній діяльності майбутніх учителів (на прикладі своїх власних ресурсів Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсистемы хранения мультимедийных веб-ресурсовuk_UA
dc.subjectсоциальные сервисы Интернетuk_UA
dc.subjectвеб 2.0uk_UA
dc.subjectпроектная деятельностьuk_UA
dc.subjectВики-технологияuk_UA
dc.subjectВики-страницаuk_UA
dc.subjectссылкаuk_UA
dc.subjectсистемы создания веб-журналовuk_UA
dc.subjectsystem of creating blogsuk_UA
dc.subjectsystems of storing and sharing multimedia web resourcesuk_UA
dc.subjectsocial services of Internetuk_UA
dc.subjectweb 2.0uk_UA
dc.subjectproject activitiesuk_UA
dc.subjectWiki-technologyuk_UA
dc.subjectWikipageuk_UA
dc.subjectlinksuk_UA
dc.subjectсистеми створення веб-журналівuk_UA
dc.subjectсистеми збереження мультимедійних веб-ресурсівuk_UA
dc.subjectсоціальні сервіси Інтернет,uk_UA
dc.subjectвеб 2.0uk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectВікі- технологіяuk_UA
dc.subjectВікі-сторінкаuk_UA
dc.subjectпосиланняuk_UA
dc.titleВикористання соціальних сервісів Інтернет у навчальній діяльності студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ СЕРВІСІВ ІНТЕРНЕТ.pdf875,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.