Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Наталя Олексіївна-
dc.date.accessioned2016-12-21T11:40:27Z-
dc.date.available2016-12-21T11:40:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПасічник Н. О. Соціально-психологічні аспекти розвитку економічного мислення майбутнього вчителя / Наталя Олексіївна Пасічник // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010 - Вип. 88. - С. 180-183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2097-
dc.description.abstract(uk) У статті досліджуються основні підходи щодо сутності та особливостей економічного мислення майбутнього вчителя, визначається об’єктивно-суб’єктивна основа його формування й аналізується взаємозв’язок економічного мислення й економічної свідомості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectекономічне мисленняuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель економікиuk_UA
dc.subjectекономічна свідомістьuk_UA
dc.titleСоціально-психологічні аспекти розвитку економічного мислення майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.