Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовга, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2016-11-30T11:58:22Z-
dc.date.available2016-11-30T11:58:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДовга Т. Я. Особистісно-професійний імідж учителя початкової школи як інструмент суб'єкт-суб'єктної взаємодії / Тетяна Яківна Довга // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 184-188.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2042-
dc.description.abstract(uk) В статті проаналізовано здобутки педагогічного досвіду видатних педагогів минулого й результати сучасних наукових досліджень з метою пошуку ефективних засобів здійснення результативної педагогічної взаємодії в освітньому процесі. Розкрито сутність особистісно-професійного іміджу вчителя початкової школи. Представлено наукові позиції дослідників педагогічного іміджу та проаналізовано їхні погляди на рольособистісно-професійного іміджу вчителя в процесі суб'єкт-суб'єктної взаємодії.uk_UA
dc.description.abstract(en) This paper analyzes the achievements of outstanding educators teaching experience of the past and the results of modern research to find effective means of implementing effective pedagogical interaction in the studying process. The meaning of personal and professional image of teacher of elementary school. Submitted by scientific researchers teaching positions and image analysis of their views on the role of student-teacher professional image in the process of subject-tosubject interaction.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectособистісно-професійний іміджuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectpupiluk_UA
dc.subjectelementary schooluk_UA
dc.subjectsubject-subject interactionuk_UA
dc.subjectpersonal and professional imageuk_UA
dc.titleОсобистісно-професійний імідж учителя початкової школи як інструмент суб'єкт-суб'єктної взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.