Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShandruk, Svitlana-
dc.contributor.authorШандрук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-11-29T07:47:36Z-
dc.date.available2016-11-29T07:47:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationShandruk S. Second lang enge acquisition for biling enl and foreign students / Svitlana Shandruk // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 70-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2021-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення мови на рівні початкової школи; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальнихучнів, так і для носіїв інших мов і культур.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article discusses cognitive aspects of foreign lang enge learning at elementary school level. Effectiveness of immersion programs that use second lang enge acquisition for biling enl students as well as people who speak other lang enges and come from other cultures is analysed.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкогнітивний підхідuk_UA
dc.subjectвивчення мовиuk_UA
dc.subjectособливості опанування іноземної мовиuk_UA
dc.subjectcognitive approachuk_UA
dc.subjectlang enge learninguk_UA
dc.subjectsecond lang enge acquisitionuk_UA
dc.titleSecond lang enge acquisition for biling enl and foreign studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Second language acquisition for bilingual and foreign students.pdf114,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.