Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУйсімбаєва, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorУйсимбаева, Наталия Васильевна-
dc.contributor.authorUisimbaeva, Natalia-
dc.date.accessioned2016-11-07T10:32:53Z-
dc.date.available2016-11-07T10:32:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУйсімбаєва Н. В. Проблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителя / Наталія Василівна Уйсімбаєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 147. - С. 141-145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1979-
dc.description.abstract(uk) У статті визначено значення ідеалу як зразка досконалості, що визначає ціннісні уявлення майбутнього вчителя щодо досконалості; доведено, що головною умовою сприйняття та визначення самовдосконалення певного ідеалу є ціннісно-смислове наповнення його для особистості; зазначено, що ідеал особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя має як індивідуальний, так і соціальний характер.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье определено значение идеала как образца совершенства, что определяет ценностные представления будущего учителя относительно совершенства; доказано, что главным условием восприятия и определения самосовершенствования определенного идеала является ценностно-смысловое наполнение его для личности; указано, что идеал личностного самосовершенствования будущего учителя имеет как индивидуальный, так и социальный характер.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article defines the value of an ideal as the model of perfection, which determines the value orientations of future teachers about perfection and is a strategic landmark in the process of self-perfection. The attention is focused on the fact that the ideal of personal self-perfection of future teachers has both personal and social nature because it is determined in accordance to their value system and value systems of society. The main terms of perception and as identifying objective of the improvement of a certain ideal is that the ideal image should have the value-semantic content for personality, perspectives and the stages of its achievement be based on an objective analysis of potential opportunities. Accordingly, there is an awareness of man’s personal ideal, with the corresponding formation of an ideal image. It is therefore important that in the process of self-perfection future teacher aware of the ideal image (the ideal model) on which it will rely at some stage in the process of personal and professional self-perfection.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectідеалuk_UA
dc.subjectдосконалістьuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectідеальний образuk_UA
dc.subjectідеал самовдосконаленняuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectидеалuk_UA
dc.subjectсовершенствоuk_UA
dc.subjectсамосовершенствованияuk_UA
dc.subjectидеальный образuk_UA
dc.subjectидеал самосовершенствованияuk_UA
dc.subjectценностиuk_UA
dc.subjectidealuk_UA
dc.subjectperfectionuk_UA
dc.subjectself-perfectionuk_UA
dc.subjectideal imageuk_UA
dc.subjectideal self-perfectionuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.titleПроблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителяuk_UA
dc.title.alternativeПроблема идеала как стратегического ориентира в самосовершенствовании будущего учителяuk_UA
dc.title.alternativeТhe problem of the ideal as a strategic orientation of self-perfection of future teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.