Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОмельяненко, Світлана Віталіївна-
dc.contributor.authorОмельяненко, Светлана Витальевна-
dc.contributor.authorOmelyanenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2016-11-07T10:04:43Z-
dc.date.available2016-11-07T10:04:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОмельяненко С. В. До питання про введення педагогічного тренінгу у професійну підготовку майбутніх соціальних педагогів / Світлана Віталіївна Омельяненко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 147. - С. 100-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1978-
dc.description.abstract(uk) Автор аналізує особливості педагогічного тренінгу як ефективної форми організації навчання майбутніх соціальних педагогів, визначає продуктивність використання педагогічних ділових ігор у процесі проведення тренінгових занять у вищій школі.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Автор анализирует особенности педагогического тренинга как эффективной формы организации обучения будущих социальных педагогов, определяет продуктивность использования педагогических деловых игр в процессе проведения тренинговых занятий в высшей школе.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article presents the experience of practical activity in improving professional training of future social teachers in the process of using pedagogical training. The efficiency of using pedagogical training on the basis of defining of objectives of future professional activity of social teachers is proved. The author shows the peculiarities of pedagogical training taking into account the possibilities of its using at seminarsand practical classes in pedagogical and social-pedagogical subjects. The article proves the efficiency of using pedagogical gaming as a method of learning, mastering and testing definite models of pedagogical solutions and appropriate pedagogical actions in a simulated situation, a choice of its optimal version. The author analyses the attitude of future social teachers to implementation of pedagogical training in the process of professional training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмайбутні соціальні педагогиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічний тренінгuk_UA
dc.subjectділові педагогічні ігриuk_UA
dc.subjectпедагогічні та соціально-педагогічні дисципліниuk_UA
dc.subjectбудущие социальные педагогиuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогическийuk_UA
dc.subjectтренингuk_UA
dc.subjectделовые педагогические игрыuk_UA
dc.subjectпедагогические и социально-педагогические дисциплиныuk_UA
dc.subjectfuture social teachersuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectpedagogical traininguk_UA
dc.subjectpedagogical gaminguk_UA
dc.subjectpedagogical and social-pedagogical subjectsuk_UA
dc.titleДо питання про введення педагогічного тренінгу у професійну підготовку майбутніх соціальних педагогівuk_UA
dc.title.alternativeК вопросу о введении педагогического тренинга в профессиональную подготовку будущих социальных педагоговuk_UA
dc.title.alternativeAbout the implementation of pedagogical training into professional training of future social teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.