Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемешко, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorДемешко, Инна Николаевна-
dc.contributor.authorDemeshkо, Іnnа-
dc.date.accessioned2016-11-07T09:02:58Z-
dc.date.available2016-11-07T09:02:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДемешко І. М. Застосування інноваційної методики в курсі «Інформаційно-аналітична діяльність» / Інна Миколаївна Демешко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 147. - С. 57-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1965-
dc.description.abstract(uk) У статті висвітлено проблеми науково-методичного забезпечення інноваційних процесів у викладанні курсу «Інформаційно-аналітична діяльність», розглянуто можливості й перспективи використання проектного методу у взаємодії з традиційними методами навчання.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье освещены проблемы научно-методического обеспечения инновационных процессов в преподавании курса «Информационно-аналитическая деятельность», рассмотрены возможности и перспективы использования проектного метода во взаимодействии с традиционными методами обучения.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article illustrates the problems of scientific and methodical support of innovative processes inteaching the course «Informational-analytical activity», it also investigates the possibilities and prospects of the project method in interaction with traditional teaching methods. It was found that application of innovative technologies, forms and methods in the learning process along with the traditional ones are particularly important as they are intended for high-quality students’ learning skills, their mental activity development, students’creative activity stimulation, identification of critical thinking skills of problems, gaining experience of self-study training material, research work, acquiring skills that will be useful for their professional activities. While teaching this course one should consider the anthropocentric scientific paradigm ideas which are focused on the student’s personality, communicative and cognitive needs, update the culture-oriented approaches for language teaching in modern language education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectтипи інноваційних процесівuk_UA
dc.subjectтрадиційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectпроектний метод инновационный процессuk_UA
dc.subjectтипы инновационных процессовuk_UA
dc.subjectтрадиционные методы обученияuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectпроектный методuk_UA
dc.subjectinnovative processuk_UA
dc.subjecttypes of innovative processesuk_UA
dc.subjecttraditional teaching methodsuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectproject methoduk_UA
dc.titleЗастосування інноваційної методики в курсі «Інформаційно-аналітична діяльність»uk_UA
dc.title.alternativeОбеспечение инновационной методики в курсе «Информационно-аналитическая деятельность»uk_UA
dc.title.alternativeInnovation methods application in course «Іnformational-analytical activity»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.