Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбенко, Олена Борисівна-
dc.contributor.authorГорбенко, Елена Борисовна-
dc.contributor.authorGorbenko, Helen-
dc.date.accessioned2016-11-07T09:01:41Z-
dc.date.available2016-11-07T09:01:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГорбенко О. Б. Критерії сформованості готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до оркестрово-ансамблевої діяльності / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 147. - С. 47-50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1963-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядаються рівні та критерії сформованості готовності студентів до здійснення педагогічної діяльності з оркестрово-ансамблевим колективом. Визначено педагогічні умови ефективності формування готовності студентів до роботи з оркестрово-ансамблевим колективом.Ключові слова: оркестрово-ансамблева діяльність, художньо-інтерпретаційна діяльність, критерії сформованості, педагогічні умови, готовність до оркестрово-ансамблевої діяльності.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматриваются уровни и критерии формирования готовности студентов к осуществлению педагогической деятельности с оркестрово-ансамблевым коллективом. Определены педагогические условия эффективности формирования готовности студентов к работе с оркестрово–ансамблевым коллективом.uk_UA
dc.description.abstract(en) Тhe article considers levels and criterias of formation of students’ readiness to implement of educational activity with the orchestra and ensemble group. Pedagogical conditions of efficiency of formation ofstudents’ readiness to work with the orchestra and ensemble group are defined. One manifestation of artistic and interpretative activity is the orchestral and ensemble performance, during which the students form artistic and pedagogical experience, which manifests in the ability to: have methodologically correct and interesting music art lessons and extracurricular activities; perform art and figuratively musical works; exercise artistic and interpretative analysis; use the method of artistic analogies (comparisons, addition, comparison).The criteria and indicators of future music teachers art to guide orkestrovo- ensemble groups outside school activities provide an opportunity to identify the level ability to implement future teachers orchestra, ensemble work in conditions educational institutions, as well as extracurricular work to ensure the integrity and creative orientation of the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectоркестрово-ансамблевая деятельностьuk_UA
dc.subjectхудожественно-интерпретационная деятельностьuk_UA
dc.subjectкритерии формированияuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjectготовность к оркестрово-ансамблевой деятельностиuk_UA
dc.subjectorchestra and ensemble activityuk_UA
dc.subjectartistic and interpretive activityuk_UA
dc.subjectcriterias of formationuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectreadiness to orchestra and ensemble activityuk_UA
dc.titleКритерії сформованості готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до оркестрово-ансамблевої діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeКритерии сформированности готовности будущего учителя музыкального искусства к оркестрово-ансамблевой деятельностиuk_UA
dc.title.alternativeCriterias of formation of future music art teacher’s readiness to orchestral and ensemble activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.