Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1942
Назва: Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах
Автори: Смірнова, Ліна Леонідівна
Ключові слова: майбутня професійна діяльність
інтегрований підхід
іншомовна освіта
інтердисциплінарні зв'язки
future professional occupation
integrated approach
foreign language education
interdisciplinary links
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Смірнова Л. Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах / Ліна Леонідівна Смірнова // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 128. – С. 490-493.
Серія/номер: Філологічні науки (мовознавство);
Короткий огляд (реферат): (uk) В статті розглянуто сутність поняття "інтегрований підхід" у контексті організації процесу іншомовної освіти для студентів немовних факультетів. Виклад матеріалу здійснено опираючись на вітчизняний та закордонний досвід. Здійснено аналіз предметно-мовного інтегрованого навчання, актуального для європейських країн.
(en) In the article the notion "integrated approach" is considered. It is viewed in the context of foreign language education process at non philological faculties. The material is taken from native and foreign experience. Content and Language Integrated Learning being very actual for European countries is analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1942
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.