Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1809
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Shandruk, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Шандрук, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-05T08:15:32Z | - |
dc.date.available | 2016-10-05T08:15:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Shandruk S. Сurriculum design in professional preparation of foreign language teachers / Svitlana Shandruk // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : Видавець Лисенко В. Ф., 2016. – Вип. 144. – С. 293-296. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1809 | - |
dc.description.abstract | (uk) Вчителі іноземних мов мають добре усвідомлювати роль мови в суспільстві та які знання й навички потрібно формувати для опанування іноземної мови. Розвиток та імплементацію навчальних іншомовних програм можливо здійснювати декількома різними шляхами, кожен з яких має різні імплікації дизайну курикулуму. У статті робиться спроба описати та порівняти три курикулумних підходи. Поняття форвардного, центрального та зворотного дизайну забезпечує ефективне модельне уявлення про різноманітні підходи дизайну курикулуму та їх практичне застосування. | uk_UA |
dc.description.abstract | (en) Teachers of foreign languages must have a well-developed understanding of the role of language in society and the knowledge and skills necessary to foster foreign language learning. The development and implementation of foreign language teaching programs can be approached in several different ways, each of which has different implications for curriculum design. Three curriculum approaches are described and compared in the article. The notion of forward, central and backward design provides a useful metaphor for understanding the different assumptions underlying each approach to curriculum design as well as for recognizing the different practices that result from them. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавець Лисенко В. Ф. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки (мовознавство); | - |
dc.subject | підготовка вчителів іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | навчальний план | uk_UA |
dc.subject | форвардний | uk_UA |
dc.subject | центральний та зворотний дизайн | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | методика оцінювання | uk_UA |
dc.subject | assessment | uk_UA |
dc.subject | methodology | uk_UA |
dc.subject | preparation of teachers of foreign languages | uk_UA |
dc.subject | curriculum development | uk_UA |
dc.subject | forward | uk_UA |
dc.subject | central and backward design | uk_UA |
dc.subject | methods | uk_UA |
dc.title | Curriculum design in professional preparation of foreign language teachers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сurriculum design in professional preparation of foreign language teachers.pdf | 78,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.