Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShandruk, Svitlana-
dc.contributor.authorШандрук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-10-05T08:15:32Z-
dc.date.available2016-10-05T08:15:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationShandruk S. Сurriculum design in professional preparation of foreign language teachers / Svitlana Shandruk // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : Видавець Лисенко В. Ф., 2016. – Вип. 144. – С. 293-296.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1809-
dc.description.abstract(uk) Вчителі іноземних мов мають добре усвідомлювати роль мови в суспільстві та які знання й навички потрібно формувати для опанування іноземної мови. Розвиток та імплементацію навчальних іншомовних програм можливо здійснювати декількома різними шляхами, кожен з яких має різні імплікації дизайну курикулуму. У статті робиться спроба описати та порівняти три курикулумних підходи. Поняття форвардного, центрального та зворотного дизайну забезпечує ефективне модельне уявлення про різноманітні підходи дизайну курикулуму та їх практичне застосування.uk_UA
dc.description.abstract(en) Teachers of foreign languages must have a well-developed understanding of the role of language in society and the knowledge and skills necessary to foster foreign language learning. The development and implementation of foreign language teaching programs can be approached in several different ways, each of which has different implications for curriculum design. Three curriculum approaches are described and compared in the article. The notion of forward, central and backward design provides a useful metaphor for understanding the different assumptions underlying each approach to curriculum design as well as for recognizing the different practices that result from them.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавець Лисенко В. Ф.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки (мовознавство);-
dc.subjectпідготовка вчителів іноземних мовuk_UA
dc.subjectнавчальний планuk_UA
dc.subjectфорварднийuk_UA
dc.subjectцентральний та зворотний дизайнuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectметодика оцінюванняuk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectpreparation of teachers of foreign languagesuk_UA
dc.subjectcurriculum developmentuk_UA
dc.subjectforwarduk_UA
dc.subjectcentral and backward designuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.titleCurriculum design in professional preparation of foreign language teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сurriculum design in professional preparation of foreign language teachers.pdf78,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.