Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШандрук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-09-22T12:39:42Z-
dc.date.available2016-09-22T12:39:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШандрук С. І. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США / Світлана Іванівна Шандрук // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 397-402.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1791-
dc.description.abstract(uk) В статті проаналізовано актуальні проблеми мультикультурності та іншомовної освіти в США; вивчено досвід культурно-інформаційних перетворень та визначено тенденції у сфері вивчення іноземних мов у Сполучених Штатах Америки.uk_UA
dc.description.abstract(en) Immediate issues of multiculture and foreign language learning in the USA are analysed in this article; experience of culture-informative transformations and tendencies in the field of foreign language learning in the United States of America are defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки (мовознавство);-
dc.subjectмультикультурністьuk_UA
dc.subjectіншомовна освітаuk_UA
dc.subjectетнічні та соціальні спільнотиuk_UA
dc.subjectmulticultureuk_UA
dc.subjectforeign language learninguk_UA
dc.subjectethnic and social associationsuk_UA
dc.titleКонцепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти СШАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.