Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності

Abstract
(uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.
(en) On the basis of the analysis of scientific and pedagogical literature and real state of professional preparation of students and teachers after specialization of «Basis of safety of vital functions» an attempt to find out the lacks of this preparationis done. The main draw backs of such a preparation which touch the existent methodical system and terms of its effective realization in higher pedagogical educational establishment is also viewed. An author reports on the results of experimental work results, directed on perfemaking the of preparation of future teachers of different profession in the subject “Safety of vital functions performances” perfect.
Description
Keywords
безпека життєдіяльності, професійна підготовка, дослідно-експериментальна робота, нульова гіпотеза, альтернативна гіпотеза, професійна підготовка
Citation
Царенко І. Л. Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності / Ірина Леонтіївна Царенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. - Вип. 77, ч. 1. - С. 259-266.