Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1676
Назва: Формування екологічної компоненти освітньої галузі «природознавство» при вивченні фізики в школі
Автори: Трифонова, Олена Михайлівна
Ключові слова: науково-технічний прогрес
державний стандарт
приливні електростанції (ПЕС)
формування екологічного компоненту освіти
навколишнє середовище
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Трифонова О. М. Формування екологічної компоненти освітньої галузі «природознавство» при вивченні фізики в школі / Олена Михайлівна Трифонова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч 2. – С. 256-263.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (uk) Стаття присвячена проблемі формування методичних підходів до вивчення окремих тем курсу фізики у загальноосвітніх навчальних закладах за умов забезпечення формування екологічного компоненту освіти. Окрема увага приділена перевагам та недолікам для навколишнього середовища в експлуатації приливних електростанцій.
(en) The article is sanctified to the problem of forming of the methodical going near the study of separate themes of course of physics in general educational establishments at the terms of providing of forming ecological to the component of education. Separate attention is spared to advantages and defects for an environment in exploitation of flood-tide power-stations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1676
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.