Модель сучасної системи навчального фізичного експерименту старшої школи

Abstract
(uk) Процес навчання в новому віртуально орієнтованому середовищі з фізики та широке запровадження електронних засобів в системі навчального фізичного експерименту вимагає створення адекватних методичних систем та засобів навчання, що забезпечують можливість реалізації синергетичного підходу до процесу навчання. Особливого значення набуває означена проблема в старшій профільній школі. В статті розглянуті теоретичні основи створення та запровадження нової моделі навчального фізичного експерименту, що враховує сучасні тенденції його розвитку.
(en) The process of learning in the new virtual oriented environment of physics and wide implementation of electronic means in the system of learning physics experiment requ ires the creation of adequate methodological systems and learning tools, which provide the possibility of realization of synergetic approach to learning process. Definite problem acquires particular importance in the senior profile school. The article deals with the theoretical basis of creation and implementation of a new model of learning physics experiment that takes into account current trends of its development.
Description
Keywords
навчальний експеримент, фізичний експеримент, ціннісно-орієнтаційний компонент, діяльнісно-практичний компонент, навчальний фізичний, експеримент
Citation
Сальник І. В. Модель сучасної системи навчального фізичного експерименту старшої школи / Ірина Володимирівна Сальник, Едуард Петрович Сірик // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч 2. – С. 218-227.