Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1653
Назва: Сучасні підходи у формуванні навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання)
Інші назви: Современные подходы к формированию учебных планов на примере специальности 014 Среднее образование (Трудовое обучение)
Автори: Рябець, Сергій Іванович
Рябец, Сергей Иванович
Ключові слова: навчальні плани
трудове навчання
підготовка фахівців
учебный план
квалификационная характеристика
семестр
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Рябець С. І. Сучасні підходи у формуванні навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання) / Сергій Іванович Рябець // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 4. – C. 92-98.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (uk) Метою цієї публікації є демонстрація застосування сучасних вимог до складання навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання) освітнього рівня Бакалавр. Сучасні підходи повинні враховувати всі складові реформування вищої освіти: нові освітні програми та програмні компетентності, яким повинні відповідати освітньо-кваліфікаційні характеристики, значна кількість часу для студентської самостійної роботи, що напряму пов’язано з тижневим навантаженням та аудиторними годинами, вимоги щодо планової кількості дисциплін за семестр (рік), формування циклів підготовки спеціальностей закладом вищої освіти тощо. На прикладі складання конкретного плану автор намагався показати варіант реалізації нормативних вимог та умов, коли стандарти вищої освіти потребують значного удосконалення згідно сучасної динаміки змін та потреб суспільства. Враховуючи, що галузеві науково-методичні комісії, відповідальні за нові стандарти вищої освіти тільки формуються, а на базі цих стандартів ще не розроблено вимог до описів освітніх програм та освітньо-кваліфікаційних характеристик, реалізовані автором підходи є актуальними та можуть бути корисними при створенні навчальних планів в перехідний період модернізації змісту підготовки студентів, в першу чергу технологічних та природничих спеціальностей.
(ru) Современные подходы должны учитывать все составные реформирования высшего образования: новые программы, компетентности, которыми должны отвечать квалификационным характеристикам, значительное количество времен и для студенческой самостоятельной работы, что непосредственно связано с недельной нагрузкой и аудиторными часами, требованиями касающие планового количества дисциплин на семестр (год), формирование циклов подготовки специальностей учреждением высшего образования и др. На примере конкретного плана сделан вариант реализации требований и условий, когда стандарт высшей школы требует значительного усовершенствования согласно современной динамики перемен в обществе. Учитывая, что отраслевые научно-методические комиссии, ответственные за новые стандарты высшей школы только формируются, а на базе этих стандартов еще не разработаны требования к описанию программ и квалификационных характеристик, реализованные автором подходы являются актуальными и могут быть полезными при создании учебных планов в переходной период модернизации содержания подготовки студентов, в первую очередь технологических и естественных специальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1653
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.