Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1639
Назва: | Використання інтернет-ресурсів у фаховій підготовці учителів фізики |
Інші назви: | Использование Интернет-ресурсов в профессиональной подготовке учителей физики |
Автори: | Садовий, Микола Ілліч Садовой, Николай Ильич Коваль, Павло Олегович Коваль, Павел Олегович |
Ключові слова: | майбутні учителі фізики навчальний процес молекулярна фізика інтернет-ресурси будущие учителя физики учебный процесс молекулярная физика Интернет-ресурсы |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Садовий М. І. Використання інтернет-ресурсів у фаховій підготовці учителів фізики / Микола Ілліч Садовий, Павло Олегович Коваль // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 169-172. |
Серія/номер: | Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) У статті розглянуто деякі питання використання інтернет-ресурсів у фаховій підготовці учителів фізики. Зміст статті сфокусовано на використання глобальної мережі Іnternet для вивчення молекулярної фізики. (ru) В статье рассмотрены некоторые вопросы использования Интернет-ресурсов в профессиональной подготовке учителей физики. Содержание статьи сфокусировано на использование глобальной сети Internet для изучения молекулярной физики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1639 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання інтернет-ресурсів у фаховій підготовці учителів фізики.pdf | 219,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.