Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМанойленко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorМанойленко, Наталия Владимировна-
dc.date.accessioned2016-07-14T10:24:57Z-
dc.date.available2016-07-14T10:24:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМанойленко Н. В. Застосування методу моделювання до розвитку технічного мислення в майбутніх фахівців при вивченні курсу «Історія технологій» / Наталія Володимирівна Манойленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 162-165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1638-
dc.description.abstract(uk) Стаття присвячена розкриттю питань психолого-педагогічних аспектів формування технічного мислення студентів – майбутніх фахівців професійної освіти, застосування і роль методу моделювання, розглянуті основні напрямки зв’язку моделювання з навчальним процесом у вищій школі, наведені етапи виконання дій з матеріальними моделями. Визначені шляхи досягнення майбутніми фахівцями творчого і продуктивного рівня технічного мислення. Визначені складові і етапи розв’язання завдань продуктивно-технічного змісту.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Статья посвящена раскрытию вопросов психолого-педагогических аспектов формирования технического мышления студентов – будущих специалистов профессионального образования, применение и роль метода моделирования, рассмотрены основные направления моделирования связи с учебным процессом в высшей школе, приведены этапы выполнения действий с материальными моделями. Определены пути достижения будущими специалистами творческого и производительного уровня технического мышления. Определены составляющие и этапы решения задач продуктивно-технического содержания.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectтехнічне мисленняuk_UA
dc.subjectметод моделюванняuk_UA
dc.subjectмоделіuk_UA
dc.subjectреальні об’єктиuk_UA
dc.subjectвиробничо-технічний матеріалuk_UA
dc.subjectрозумові діїuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectхарактеристикиuk_UA
dc.subjectтехнічний кругозірuk_UA
dc.subjectтехническое мышлениеuk_UA
dc.subjectметод моделированияuk_UA
dc.subjectмоделиuk_UA
dc.subjectреальные объектыuk_UA
dc.subjectпроизводственно-технический материалuk_UA
dc.subjectумственные действияuk_UA
dc.subjectвниманиеuk_UA
dc.subjectхарактеристикиuk_UA
dc.subjectтехнический кругозорuk_UA
dc.titleЗастосування методу моделювання до розвитку технічного мислення в майбутніх фахівців при вивченні курсу «Історія технологій»uk_UA
dc.title.alternativeПрименения метода моделирования в развитии технического мышления у будущих специалистов при изучении курса «История технологий»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.