Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусєва, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorHuseva, Katerynа-
dc.date.accessioned2016-07-14T09:54:24Z-
dc.date.available2016-07-14T09:54:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГусєва К. В. Творчо орієнтовані методи навчання в процесі фахової підготовки вчителя образотворчого мистецтва / Катерина Василівна Гусєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016 - Вип. 143. - С. 176-180.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1630-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядається проблема підготовки творчо орієнтованої особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. Обґрунтовується необхідність звернення уваги на особливості творчої особистості. Виокремленні методи навчання, що позитивно впливатимуть та творчу сторону особистості.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматривается проблема подготовки творчески ориентированной личности будущего учителя изобразительного искусства в процессе профессиональной подготовки. Обосновывается необходимость обращения внимания на особенности личности. Выделении методы обучения, положительно влиять и творческую сторону личности.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article the problem creatively oriented training of future teachers of fine arts in the training. Consider requirements for teachers of art. Reveals his creative characteristics. The necessity of paying attention to the features of the creative personality. Highlights self-stimulation condition (cognitive needs) as a basis for the development of creative abilities of students. Pedagogical conditions of education of the creative personality of students. Identify factors and conditions that affect the course of creative activity. Is observed that the positive trend of the art students will take place under conditions which will ensure freedom of intuition; formation of students‟ self-confidence; desire for independence, self-actualization; positive emotions; development of imagination and penchant for daydreaming; forming sensitivity to conflicts, ability to identify and formulate them consciously. The role of nominating ideas, their selection is given to the head of the creative team, namely his personal qualities and professional skill. The isolation of teaching methods that positively affect individual and creative side.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectестетична чутливістьuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectстан сумнівуuk_UA
dc.subjectсинектикаuk_UA
dc.subjectевристичний методuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectсамоактуализацияuk_UA
dc.subjectфрустрацияuk_UA
dc.subjectэстетическая чувствительностьuk_UA
dc.subjectэмпатияuk_UA
dc.subjectсостояние сомненияuk_UA
dc.subjectсинектикаuk_UA
dc.subjectэвристический методuk_UA
dc.subjectметод проектовuk_UA
dc.subjectself actualizationuk_UA
dc.subjectfrustrationuk_UA
dc.subjectaesthetic sensitivityuk_UA
dc.subjectempathyuk_UA
dc.subjectstate of doubt synektykauk_UA
dc.subjectheuristic methoduk_UA
dc.subjectprojectsuk_UA
dc.titleТворчо орієнтовані методи навчання в процесі фахової підготовки вчителя образотворчого мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeCreatively oriented methods of teaching in professional training of a teacher of fine artsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.