Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишова, Інна Олексіївна-
dc.contributor.authorShishova, Inna-
dc.date.accessioned2016-07-14T09:47:58Z-
dc.date.available2016-07-14T09:47:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШишова І. О. Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти / Інна Олексіївна Шишова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 143. - С. 101-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1622-
dc.description.abstract(uk) Складовою діяльності педагога є корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Умовами підготовки майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення студентів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті досліджено особистісно-естетичний компонент у структурі корекційної освіти.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Составляющей деятельности педагога является коррекционная работа с детьми, требующими особенного похода. Условиями подготовки будущих специалистов к работе в инклюзивной среде является: наполнение содержания профессиональной подготовки теоретическими вопросами, касающимися проблемы; обеспечение студентов навыками и умениями коррекционно-воспитательной работы; организация комплекса практических занятий контекстного характера. В статье исследован личностно-эстетический компонент в структуре коррекционного образования.uk_UA
dc.description.abstract(en) Diagnostic, preventive and correction work with children who need special treatment is an important component of a teacher. Conditions of students to work under conditions of integral education are: updating the content of training students of theoretical issues concerning the problem of educational neglect; providing future teachers the skills and abilities of correctional and educational work; complex organization of practice lessons of the content character. Training of teacher‟s high psychological-pedagogical culture is a key factor in promoting inclusive education. Art has significant opportunities to improve the training of specialists in the conditions of growing interest to the person, striving to bring her life to civilized norms. In the article the theoretical and methodical bases of use of art are explored in the system of development of the students of correctional education. The meaning is reasonable is scientific-art paradigm of education and the methodological approaches and conceptual bases of introduction of art in the contents of professional training of the students of correctional education. The theoretical bases explored of art as base of development of the students. In article is considered of personal aesthetical component of correctional education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectособистісно-естетичний розвитокuk_UA
dc.subjectкорекційна освітаuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectмайбутні корекційні педагогиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectличностно-эстетическое развитиеuk_UA
dc.subjectкоррекционное образованиеuk_UA
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectдети с ограниченными возможностямиuk_UA
dc.subjectкоррекционное образованиеuk_UA
dc.subjectэстетическая деятельностьuk_UA
dc.subjectискусствоuk_UA
dc.subjectбудущие коррекционные педагогиuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectpersonal aesthetical developmentuk_UA
dc.subjectcorrectional educationuk_UA
dc.subjectaesthetical upbringinguk_UA
dc.subjectpupils with limited abilitiesuk_UA
dc.subjectartuk_UA
dc.subjectfuture correctional educatorsuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.titleОсобистісно-естетичний компонент корекційної освітиuk_UA
dc.title.alternativePersonal-aesthetic component of correctional educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти.pdf189,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.