Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1622
Назва: | Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти |
Інші назви: | Personal-aesthetic component of correctional education |
Автори: | Шишова, Інна Олексіївна Shishova, Inna |
Ключові слова: | особистісно-естетичний розвиток корекційна освіта естетичне виховання діти з обмеженими можливостями мистецтво майбутні корекційні педагоги студенти личностно-эстетическое развитие коррекционное образование эстетическое воспитание дети с ограниченными возможностями коррекционное образование эстетическая деятельность искусство будущие коррекционные педагоги студенты personal aesthetical development correctional education aesthetical upbringing pupils with limited abilities art future correctional educators students |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Шишова І. О. Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти / Інна Олексіївна Шишова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. - Вип. 143. - С. 101-104. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (uk) Складовою діяльності педагога є корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Умовами підготовки майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення студентів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті досліджено особистісно-естетичний компонент у структурі корекційної освіти. (ru) Составляющей деятельности педагога является коррекционная работа с детьми, требующими особенного похода. Условиями подготовки будущих специалистов к работе в инклюзивной среде является: наполнение содержания профессиональной подготовки теоретическими вопросами, касающимися проблемы; обеспечение студентов навыками и умениями коррекционно-воспитательной работы; организация комплекса практических занятий контекстного характера. В статье исследован личностно-эстетический компонент в структуре коррекционного образования. (en) Diagnostic, preventive and correction work with children who need special treatment is an important component of a teacher. Conditions of students to work under conditions of integral education are: updating the content of training students of theoretical issues concerning the problem of educational neglect; providing future teachers the skills and abilities of correctional and educational work; complex organization of practice lessons of the content character. Training of teacher‟s high psychological-pedagogical culture is a key factor in promoting inclusive education. Art has significant opportunities to improve the training of specialists in the conditions of growing interest to the person, striving to bring her life to civilized norms. In the article the theoretical and methodical bases of use of art are explored in the system of development of the students of correctional education. The meaning is reasonable is scientific-art paradigm of education and the methodological approaches and conceptual bases of introduction of art in the contents of professional training of the students of correctional education. The theoretical bases explored of art as base of development of the students. In article is considered of personal aesthetical component of correctional education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1622 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти.pdf | 189,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.