Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркова, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorМаркова, Елена Витальевна-
dc.date.accessioned2016-07-11T10:27:29Z-
dc.date.available2016-07-11T10:27:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаркова О. В. Застосування методу проектів з дисципліни «біохімія» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури / Олена Віталіївна Маркова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 54-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1606-
dc.description.abstract(uk) Стаття присвячена впровадженню методу проектів як одного з ефективних способів організації самостійної роботи студентів. Мета дослідження – розкрити сутність проектних технологій та умови їх ефективного застосування під час вивчення дисципліни «Біохімія» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури. Методи дослідження: педагогічне спостереження, дослідницька бесіда, вивчення й узагальнення педагогічного досвіду, першоджерел, вивчення продуктів діяльності студентів. Результати дослідження – ефективне впровадження в навчальну діяльність студентів методу проектів з врахуванням рівня мотивації до навчання. Практичне значення проектної діяльності полягає у засвоєнні великого об’єму інформації із самостійної роботи студентів протягом всього семестру. Таким чином, проектна діяльність студентів з дисципліни «Біохімія» підвищує мотивацію до навчання та сприяє: ефективному засвоєнню знань, навчанню та формуванню міжособистісного спілкування та вмінню працювати в команді. Перспективами подальших наукових розвідок є аналіз успішності майбутніх вчителів фізичної культури з дисципліни «Біохімія» та тестуванні й анкетуванні для з'ясування рівня здобутих знань та мотиваційних установок до самостійного навчання студентів.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Статья посвящена внедрению метода проектов как одного из эффективных способов организации самостоятельной работы студентов. Цель исследования – раскрыть сущность проектных технологий и условия их эффективного применения при изучении дисциплины «Биохимия» в подготовке будущих учителей физической культуры. Методы исследования: педагогическое наблюдение, исследовательская беседа, изучение и обобщение педагогического опыта, первоисточников, изучение продуктов деятельности студентов. Результаты исследования – эффективное внедрение в учебную деятельность студентов метода проектов с учетом уровня мотивации к обучению. Практическое значение проектной деятельности заключается в усвоении большого объема информации самостоятельной работы студентов в течение всего семестра. Таким образом, проектная деятельность студентов по дисциплине «Биохимия» повышает мотивацию к обучению и способствует: эффективному усвоению знаний, обучению и формированию межличностного общения и умению работать в команде. Перспективами дальнейших научных исследований является анализ успешности будущих учителей физической культуры по дисциплине «Биохимия» и тестировании и анкетировании для выяснения уровня полученных знаний и мотивационных установок к самостоятельному обучению студентов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectбіохіміяuk_UA
dc.subjectдослідницький проектuk_UA
dc.subjectприкладний проектuk_UA
dc.subjectінформаційний проектuk_UA
dc.subjectпедагогічний проектuk_UA
dc.subjectпроект WebQuestuk_UA
dc.subjectметод проектовuk_UA
dc.subjectпроектная деятельностьuk_UA
dc.subjectличностно-ориентированное обучениеuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectбиохимияuk_UA
dc.subjectисследовательский проектuk_UA
dc.subjectинформационный проектuk_UA
dc.subjectпедагогический проектuk_UA
dc.subjectприкладной проектuk_UA
dc.subjectпроект WebQuestuk_UA
dc.titleЗастосування методу проектів з дисципліни «біохімія» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeПрименение метода проектов по дисциплине «Биохимия» в подготовке будущих учителей физической культурыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри теорії та методики фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.