Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1590
Назва: Семантика кольору в творах Володимира Винниченка
Інші назви: Semantics of colors in the creative work of V. Vynnichenko
Автори: Жукова, Олександра Миколаївна
Zhukova, Olexandra
Ключові слова: семантика
психосемантика
колірний тест
В. Винниченко
фрагмент
повість
художність
semantics
psychosemantics
color test
V. Vynnichenko
fragment
story
artistry
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Жукова О. М. Семантика кольору в творах Володимира Винниченка / Олександра Миколаївна Жукова // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (літературознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 142. – С. 184-188.
Серія/номер: Філологічні науки (літературознавство);
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглядається повість видатного письменника В.Винниченка «Краса і сила», написана 1902 року. Розкривається семантика кольорів цього твору. Повість було поділено на 4 фрагменти: «Сонгород», «любовний трикутник», «злочинні будні», «голуб». Завдяки колоруванню тексту В.Винниченко руйнує стереотипи, виходить за межі традиційної описовості. Через надавання кольору актуальної семантики відбувається повноформатне відтворення картини світу. Живописна складова творчості майстра дозволила ще на один крок наблизитися до таємниці його популярності.
(en) In this article we overview the story of outstanding writer V.Vynnichenko ‘Beauty and Power’ written in 1902. The semantics of colors of this creative work is described. We divided this work into four fragments, such as ‘Songorod (Dreamtown)’, ‘Love Triangle’, ‘Criminal weekdays’ and ‘The Dove’. I t helps to reach our aim. When the author tells us about ‘Songorod’, he doesn’t tell about it’s inhabitants. Vynnichenko describes only three characters: Motrya, Andryi, I lko. They play an important role in the movement of psychological topic. And color helps in it. ‘Love triangle’, which we can see in the second fragment of the work, is the ideal form for creation of the main conflict of the work, form of choosing between beauty and power. The author uses coloristics in describing of ‘criminal weekdays’ of Andriy and I lko. Vynnichenko gets high aesthetically satisfying results. The episode with the dove gives us the possibility to see the semantic and psychosemantic meanings of the color. The bird is the victim of the quarrels between the characters. We see that coloristics helped Vynnichenko to create artistry. Vynnichenko breaks stereotypes. Using colors he depicts the whole picture of world. Due to unification of different colors we can feel the atmosphere, which was described by the author.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1590
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семантика кольору в творах Володимира Винниченка .pdf239,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.